نسخه چاپی

پلیس تهران 153 اراذل و اوباش را دستگیر كرد

بوشهرنیوز: رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از اجرای عملیات پلیسی و امنیتی از نخستین ساعات بامداد امروز و دستگیری ۱۵۳ تن از اراذل بنام در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ علی رضا لطفی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز چهارمین عملیات دستگیری اراذل و اوباش سطح یک در پایتخت گفت: شب گذشته پلیس امنیت با اجرای چهارمین مرحله از سلسله برنامه های برخورد با اراذل اوباش موفق شد با اجرای ۵۳ عملیات منسجم، ۱۵۳ نفر از افراد شرور پایتخت را شناسایی و دستگیر کند.

وی افزود: بنابر دستور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مبنی بر پیگیری مطالبات شهروندان به ویژه برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و همچنین شناسایی و دستگیری اراذل اوباش، تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شب گذشته با شناسایی مناطق آلوده و پاتوق های این متهمان موفق شدند ۱۵۳ شرور پایتخت را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کنند.

سرهنگ لطفی با اشاره به اینکه این مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش، چهارمین مرحله از سری عملیات های پلیس امنیت است، افزود: با هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی می شوند تا با توجه به جرایم ارتکابی، به اتهامات آنها رسیدگی شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان ضمن تشکر از همکاری مستمر شهروندان در خصوص ارائه اطلاعات به پلیس، افزود: اجرای این گونه طرح ها همچنان ادامه دارد و پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون به شدت و با جدیت برخورد خواهد کرد.

از این رو شهروندان می توانند از طریق تلفن ۱۱۰ و یا با مراجعه به نزدیک ترین مرکز انتظامی پلیس پایتخت، اخبار و اطلاعات خود را درباره فعالیت اراذل و اوباش و افراد مشکوک ارائه داده تا در اسرع وقت به درخواست آنها رسیدگی شود.

۱۳۹۴/۵/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...