نسخه چاپی

تركیه، عربستان و قطر روی هم‌پیمانی با داعش حساب نكنند

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح با اشاره به هدف‌گذاری‌های داعش گفت: دولت‌های تركیه، عربستان و قطر روی هم‌پیمانی با داعش حساب باز نكنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی با بیان اینکه داعش حاکمیت بر کشورهای اسلامی را می‌خواهد و ترکیه، عربستان و قطر در این راستا مستثنی نیستند.تأکید کرد: کمک و حمایت از این تروریست‌های تکفیری دیر یا زود امنیت آنها را نیز تهدید می‌کند.

وی تصریح کرد:اشتباهی که دولت ترکیه در روزهای اخیر مرتکب شد و بنام حمله به تروریست های داعش، کردهای مخالف داعش را که در برابر داعش مقاومت می‌کردند مورد حمله قرار داد؛ راه‌های دسترسی تروریست‌های تکفیری را به مرزهای ترکیه تسهیل می‌کند.

سرلشکر فیروزآبادی اقدام دولت ترکیه در حمله به کردهای مخالف داعش را یک اشتباه راهبردی دانست و تأکید کرد:ما نسبت به دوستان کشور بزرگ همسایه ترکیه هشدار می‌دهیم .

محاسبات داعش آرمان‌های خیالی ترکیه را نیز در بر می‌گیرد.
عضو شورای امنیت ملی کشور گفت: دولت ترکیه، عربستان و قطر روی هم پیمانی با داعش برای خود حساب باز نکنند؛ داعش حاکمیت بر کشورهای اسلامی را می‌خواهد و ترکیه و عربستان و قطر مستثنی نیستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطر نشان کرد:دولت ترکیه بایستی نسبت به ملت خود نگران رفتار شیطانی تکفیری‌ها و دشمنی تاریخی صهیونیست‌ها و امریکا که در پشت داعش فعال هستند ،باشد.

۱۳۹۴/۵/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...