نسخه چاپی

توصیه های علی دایی به جوانان برای معتاد نشدن

سرمربی تیم صبا گفت: ورزش می تواند یك نقش اصلی در پیشگیری از اعتیاد داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، علی دایی،اظهار داشت:اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر یک رویکرد مناسب جهت پیشگیری از اعتیاد در سطح کشور است و نتایج اثر بخشی را در این حوزه به همراه دارد.

او گفت: کل جامعه برای مبارزه با مواد مخدر باید همکاری کنند و در این راستا بپاخیزند. اعتیاد یک معضل اجتماعی بسیار جدی است که این مساله در نقاط پایین شهر پایتخت بیشتر به چشم می‌آید. همه در مبارزه و پیشگیری از اعتیاد سهیم هستند و لازم است به نقش خود در این زمینه عمل کنند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال با تاکید بر اینکه همه وظیفه مبارزه با مواد مخدر را برعهده داریم، ادامه داد: یک یا چند دستگاه به تنهایی نمی‎‌تواند با این معضل بزرگ اجتماعی مبارزه کند و در صورتی که همه با هم باشیم می‌توانیم بر این مشکل فائق آییم.

دایی با اشاره بر لزوم تشکیل کارگروهی ویژه و مناسب برای مقابله با اعتیاد گفت: در صورتی که برنامه ریزی مناسب در زمینه پیشگیری از اعتیاد در کشور انجام شود، شاهد کاهش تعداد معتادان و پیشگیری از اعتیاد خواهیم بود.

او با بیان اینکه ورزش با اعتیاد بیگانه است، گفت: ورزش می تواند یک نقش اصلی در پیشگیری از اعتیاد داشته باشد. لذا به همه جوانان توصیه می‌کنم به این مساله توجه داشته و با پر کردن اوقات فراغت خود با ورزش شادی و سلامتی را برای خود رقم زنند.

۱۳۹۴/۵/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...