نسخه چاپی

آرزوهای كودكان ایرانی در مسكو به نمایش در آمد

جشنواره تصویرگری یك دنیا آرزوی كودكانه با همكاری و حمایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در غرفه ایران در نمایشگاه كتاب مسكو برگزار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، در این جشنواره، تصویرگری ایرانی در قالب آرزوهای کودکان ایرانی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو می‌رود و به صورت دیوار تصویرگری به نمایش در می‌آید.

تصویرگران می‌توانند در این حرکت، آرزوی کودکی خود و یا آرزوی یک کودک ایرانی را به تصویر بکشند. آرزوهای کودکی می‌تواند خواسته و یا دعای یک کودک باشد.

آثار برگزیده بعد از داوری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو که در شهریور ماه برگزار می‌شود به نمایش درآمده و نیز در قالب کتابی با همین عنوان منتشر خواهد شد.

شرکت کنندگان می بایست متن کوتاه آرزویی که موضوع تصویرگری بوده را به همراه فایل اثر ایمیل نماید. متن آرزوها در نمایشگاه کتاب مسکو به دو زبان روسی و انگلیسی همراه با اثر نمایش داده خواهد شد.

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران شرائط شرکت در این جشنواره را به شرح ذیل اعلام نمود.

شرکت برای تمام تصویرگران آزاد است.
هر هنرمند می‌تواند با ارائه دو اثر در این فراخوان شرکت کند. در ایمیل ارسالی بایست متن کوتاهی از آرزویی که بهانه خلق اثر تصویرگری شده است ارسال شود.
آثار در قطع خشتی با ابعاد حداقل 30 در 30 و حداکثر 40 در 40 سانتیمتر و dpi300 و با پسوند JPG قابل قبول می‌باشد.
محدودیتی برای ژانر و سبک تصویرگری وجود ندارد.
نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره تماس و متن آرزو در ایمیل ارسالی درج شود.
آثاری که مغایر با شئونات اسلامی و قوانین فرهنگی کشور باشد نمایش داده نمی‌شود.
فایل آثار به آدرس ایمیل irantasvirgar@gmail.com (ایران تصویرگر) ارسال شود.
آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان روز 20 مرداد 1394 می‌باشد.

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب مسکو از تاریخ 11 تا 15 شهریورماه در محل پارک «ودن خواه» برگزار می‌شود. ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

۱۳۹۴/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...