نسخه چاپی

فرودگاه استانبول به حاكم دبی اجازه فرود نداد

خلبان در پاسخ گفت اطلاعات وی تنها در این حد است كه مسافر دارای «VIP» است و از افشای هویت وی معذور است به همین دلیل كاركنان برج مراقبت نیز گفتند كه بر اساس قوانین فرودگاه افشای هویت مسافر الزامی و در غیر این صورت اجازه فرود به هواپیما نخواهند داد.

به گزارش نما به نقل از عصر ایران: روزنامه «تقویم» ترکیه نوشت که هواپیمای اختصاصی شیخ محمد بن راشد آل مکتوم چند روز پیش قصد فرود در فرودگاه آتاتورک در استانبول را داشت اما به دلیل آنکه خلبان هواپیما حاضر به افشای هویت مسافر خود نشد به وی اجازه فرود داده نشد.

این روزنامه نوشت: زمانیکه هواپیمای بن راشد وارد فرودگاه شد کارکنان برج مراقبت فرودگاه نام و هویت مسافر هوایپما را از خلبان سوال کردند تا به آن اجازه فرود بدهند اما خلبان در پاسخ گفت اطلاعات وی تنها در این حد است که مسافر دارای «VIP» است و از افشای هویت وی معذور است به همین دلیل کارکنان برج مراقبت نیز گفتند که بر اساس قوانین فرودگاه افشای هویت مسافر الزامی و در غیر این صورت اجازه فرود به هواپیما نخواهند داد.

بر اساس این گزارش، خلبان هواپیما نیز در پاسخ گفته است که شما نمی توانید شروط خود را به ما تحمیل کنید و سپس فرودگاه را ترک کرده است.

این روزنامه در ادامه نوشت که این حادثه خشم شیخ بن راشد را به دنبال داشت اما هنوز مشخص نیست که وی چرا از افشای هویتش خودداری کرده است.

۱۳۹۴/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...