نسخه چاپی

آسمان لیگ برتر آبی‌تر از همیشه

عکس خبري - آسمان ليگ برتر آبي‌تر از هميشه

در هفته دوم لیگ برتر در فصل جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان به عنوان بهترین تیم هفته انتخاب شد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری 4 دیدار و تداوم صدرنشینی استقلال و شکست پرسپولیس در اهواز به پایان رسید.

در زیر نگاهی می‌اندازیم به نتایج و ترین‌های این رقابت‌ها در هفته اول:

نتایج هفته اول در یک نگاه:

پدیده یک - فولاد یک

راه‌آهن صفر - سایپا 2

نفت یک - صبای قم یک

استقلال خوزستان 2 - پرسپولیس یک

گسترش فولاد یک - تراکتورسازی 3

استقلال اهواز یک - سیاه جامگان صفر

استقلال 2 - ملوان صفر

ذوب‌آهن صفر - سپاهان یک
تعداد گل‌های هفته: 17 گل

میانگین گل در هر دیدار: 2،1 گل

پرگل‌ترین دیدار: یک دیدار با 4 دیدار

کم‌گل‌ترین دیدار: 2 دیدار با یک گل
بهترین تیم هفته: استقلال خوزستان

در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر استقلال خوزستان در خانه خود موفق به شکست پرسپولیس شد. خوزستانی‌ها که با یک تیم جوان و عمدتاً با بازیکنان گمنام پا به این دیدار گذاشته بودند موفق شدند مقابل حریف سرشناس خود با دست پر میدان را ترک کنند تا آبی‌پوشان خوزستانی عنوان بهترین تیم هفته را به خود اختصاص دهند.

در هفته دوم سپاهان در دربی اصفهان و استقلال در خانه خود مقابل ملوان با نمایشی روان و دیدنی به برتری رسیدند تا این دو تیم نیز از تیم‌های خوب هفته باشند.


بهترین بازیکن: حسن بیت سعید

در هفته‌ای که سپری شد چندین و چند بازیکن در ترکیب تیم‌های خود نمایش درخشانی داشتند که از جمله آنها می‌توان به امید ابراهیمی در استقلال اشاره کرد که موفق شد با دو ضربه زیبا بال‌های قو را بکند. همچنین میلاد میداودی در ترکیب سایپا، علی کریمی در ترکیب سپاهان و شجاع خلیل زاده در بازگشت دوباره‌اش در ترکیب تراکتورسازی از بازیکنان خوب هفته بودند اما بدون شک بهترین بازیکن هفته حسن بیت سعید پدیده لیگ برتر در فصل جدید بود که توانست با گل‌های خود ضمن کسب 3 امتیاز دیدارِ پرسپولیس به حساب استقلال خوزستان، سرخ‌پوشان را با دست خالی به تهران روانه کند.
بهترین سرمربی هفته: پرویز مظلومی

بدون شک هفته دوم رقابت‌ها تحت تأثیر نبرد استقلال و ملوان قرار داشت چراکه در فصل جدید قلعه‌نویی هدایت ملوانان را برعهده گرفته تا تقابل دو تیم بیش از پیش جذاب‌تر شود. در این دیدار نیز با وجود اینکه قلعه‌نویی روی نیمکت ملوان حضور نداشت اما این تیم با تفکرات این مربی راهی میدان شد.

از سوی دیگر پرویز مظلومی که پس از 3 فصل به نیمکت استقلال بازگشته بود، قرار داشت تا تقابل دو مربی نیز مانند تقابل دو تیم از اتفاقات پرهیجان و منحصر به فرد هفته دوم مسابقات باشد که به این ترتیب این تقابل به سود آبی‌های تهران و تیم مظلومی به پایان رسید تا پرویز مظلومی به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب شود.

البته در این هفته از برد ارزشمند سپاهان مقابل ذوب آهن و همچنین پیروزی تراکتورسازی در دربی تبریز نمی توان به راحتی گذشت و سرمربیان دو تیم سپاهان و تراکتورسازی نیز لایق تمجید هستند.


مسابقه هفته : استقلال - ملوان

در هفته دوم رقابت‌ها بدون شک باید بازی هفته را استقلال و ملوان معرفی کرد، چون این دیدار تمام اتفاقات این هفته را تحت‌الشعاع خود قرار داده و به واقع نیز یکی از زیباترین مسابقات هفته دوم بود.

در این دیدار که البته پرتماشاگرترین مسابقه هفته بود هم شاهد دیداری زیبا بودیم و هم گل‌های زیبا و دیدنی به ثمر رسید.
اتفاقات هفته:

*پرسپولیس برای هفتمین فصل پیاپی در هفته دوم رقابت‌ها ناموفق بود.

*سپاهان به هشتمین برد پیاپی خود در دو فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کرد.

*هر 3 استقلال حاضر در لیگ برتر در هفته دوم رقابت‌ها حریف خود را شکست دادند.

*پرسپولیس سومین دیدار پیاپی را با قضاوت محسن ترکی در دو فصل اخیر به حریفان خود واگذار کرد.

*آغاز لیگ پرسپولیس در فصل جاری دقیقاً مثل سال گذشته بود. این تیم فصل گذشته را با مساوی در هفته اول و شکست در هفته دوم آغاز کرد و فصل جاری نیز همین اتفاق تکرار شد. در فصل گذشته در در هفته دوم در اهواز پیام صادقیان از میدان اخراج شد و در فصل جدید نیز نوروزی از ترکیب سرخ‌پوشان اخراج شد.
بهترین گلزنان در پایان هفته دوم:

2 گل: امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده (استقلال تهران)، حسن بیت سعید (استقلال خوزستان) و شجاع خلیل زاده (تراکتورسازی تبریز)

۱۳۹۴/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...