نسخه چاپی

كاهش اعتبارات صندوق توسعه ملی

نماینده مردم شهرستان‌های بشرویه، طبس، فردوس و سرایان گفت: امسال اعتبارات صندوق توسعه ملی نسبت به سال گذشته به یك‌چهارم كاهش‌یافته است.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمدعلی عبدالله زاده شنبه‌شب در روستای جوزردان شهرستان بشرویه با بیان اینکه جمهوری اسلامی توانست حقانیت خود را به دنیا ثابت کند، اظهار کرد: توافق هسته‌ای نشان از این بود که ایران کشوری صلح‌طلب است و توانستیم هم تحریم‌ها را لغو و هم انرژی هسته‌ای را برای خود حفظ کنیم اما با توجه به اینکه طرف مقابل گرگ‌صفت است باید مراقب باشیم.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم دارای مشی اعتدال است و در حال حاضر به‌ سختی کشور را اداره می‌کند، گفت: امسال اعتبارات صندوق توسعه ملی نسبت به سال قبل به یک‌چهارم کاهش‌یافته اما چون سال گذشته اعتبارات ماده ۱۸۰ به‌طور کامل تخصیص نیافته دولت قول داده است که این اعتبارات را در سال جاری دو برابر کند.

وی عنوان کرد: با درایت دولت و اینکه با برنامه‌ریزی اعتبارات تزریق می‌شود اقدامات خوبی در انجام پروژه‌ها صورت می‌گیرد.

عبدالله زاده از مردم خواست تا درگیر شعارهای افراطی سیاسی گروه‌ها نشوند.

وی ادامه داد: ما تنها باید به مردم خدمت کنیم چراکه تنها کار سیاسی برای مردم کارساز نیست بلکه آن‌ها به خدمات‌رسانی نیازمند هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بشرویه، طبس، فردوس و سرایان در بحث رفع مشکل گازرسانی روستا قول مساعد داد و اظهار داشت: با توجه به گرانی لوله‌های انتقال گاز مدتی کار گازرسانی به روستاها کاهش یافت.

وی عنوان کرد: اخیراً تدابیر ویژه‌ای برای گازرسانی به روستاها در نظر گرفته‌شده که امید است در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد گازرسانی به‌تمامی روستاییان باشیم.

وی با اشاره به بحث بازگشایی راه بشرویه به طبس گفت: در ماه‌های آینده جشن بازگشایی راه بشرویه به طبس را خواهیم داشت و بازگشایی این محور که از خواسته‌های دیرین مردم بشرویه و طبس بوده فرصت‌های بسیار خوبی را برای دو شهرستان به وجود خواهد آورد.

عبدالله زاده بابیان اینکه سالانه ۱۲۷ میلیون مترمکعب آب از زمین استحصال می‌کنیم، افزود: این استحصال علاوه بر اینکه با خشکسالی های اخیر سبب کاهش آب‌های زیرزمینی می‌شود هزینه‌های بسیاری را به وجود می‌آورد.

برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بشرویه ۳۱۵ میلیارد تومان نیاز است

علی باقری فرماندار شهرستان بشرویه نیز بیان کرد: امروزه شاهد پیشرفت‌های بیش‌ازپیش ایران اسلامی هستیم و آنچه دولت تدبیر و امید به مقام معظم رهبری و به مردم قول داده بود، محقق شده است.

وی افزود: دشمنان امروز فهمیده‌اند که آن‌ها نیاز به مذاکرات و برقراری ارتباطات با ایران دارند و خوشبختانه ایران نیز مقتدرانه عزت خود را حفظ می‌کند.

باقری بابیان اینکه پیشرفت‌های ایران اسلامی به برکت نظام جمهوری اسلامی است و پس از انقلاب خدمات بسیاری به مردم شده است، اظهار داشت: مردم نیز باید با بهره‌گیری از این امکانات و خدمات به نحو احسن درزمینهٔ اقتصادی و ایجاد اشتغال فعالیت کنند.

فرماندار شهرستان بشرویه تأکید کرد: دولت تدبیر و امید تنها به دستور مقام معظم رهبری در بحث توسعه، عمران و آبادانی در سطح کشور تلاش می‌کند.

باقری بیان کرد: ۳۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا پروژه‌های نیمه‌تمام بشرویه به پایان برسد.

وی وجود نماینده مردم شهرستان را یک فرصت خوب برای پیشرفت دانست و گفت: وجود نماینده که عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه نیز است فرصت خوبی برای جذب اعتبارات برای پروژه‌های نیمه‌تمام بشرویه است.

۱۳۹۴/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...