نسخه چاپی

دستگیری سوداگر مرگ در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: سوداگر مرگ در این شهرستان از توابع استان زنجان با دو كیلوگرم تریاك دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی قدیمی افزود: در پی گزارش واصله مبنی بر اینکه یک نفر از قاچاقچیان موادمخدر قصد انتقال مقداری مواد مخدر را به شهرستان ایجرود دارد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی یادآورشد: ماموران پر تلاش پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ایجرود، با شناسایی خودروی متهم و با همکاری ماموران پلیس راه، سوداگر مرگ را دستگیر کردند.
قدیمی خاطرنشان کرد: متهم به نام ی-ب از سابقه داران و قاچاقچیان مواد مخدر و ساکن یکی از استان های مرکز کشور است.
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اعلام اینکه در بازرسی از این متهم مقدار دو کیلوگرم تریاک کشف شد، گفت: متهم از طریق دادسرا روانه زندان شد.
قدیمی اظهار کرد: پیشگیری از اعتیاد یک وظیفه همگانی است و مردم و مسوولان باید کمال همکاری را با پلیس در ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز داشته باشند.
** کشف بیش از 229 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 229 هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه سواری پژو 405 خبر داد.
سرهنگ مراد جعفری با بیان این خبر افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی از حمل مقادیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه سواری پژو 405 مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی اظهار کرد: ماموران با حضور در مبادی ورودی شهر زنجان موفق شدند این خودرو را در محور زنجان - دندی شناسایی و متوقف کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر مبارزه با قاچاق به خصوص قاچاق مواد دخانی و مواد مخدر گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو، 229 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.
** کشف محموله قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان ایجرود
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود در استان زنجان از کشف بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال کالای قاچاق با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز از ابتدای مرداد جاری تاکنون خبر داد.
سرهنگ مهدی قدیمی افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی مرداد سال جاری در شهرستان ایجرود با قاطعیت تمام و استفاده از تمامی امکانات رده های انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی یادآورشد: در نتیجه اجرای این طرح 20 دستگاه انواع لوازم صوتی و تصویری 30 دستگاه گوشی همراه 149 دستگاه رایانه، 350 کیف، دو هزار و 600 ثوب انواع البسه و 200 قلم لوازم آرایشی بهداشتی در مجموع به ارزش بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.
قدیمی اظهار کرد: در این زمینه هشت متهم دستگیر و شش دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: پلیس با عزم راسخ و همتی بلند با هنجارشکنان اقتصادی و فرهنگی مبارزه می کند.

۱۳۹۴/۵/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...