نسخه چاپی

۲ بازیكن مبتلا به هپاتیت در لیگ ایران

رئیس كمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام كرد كه برای برگزاری دیدار نهایی جام حذفی دو تاریخ مختلف در نظر گرفته شده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، غلامرضا بهروان در مورد قرعه‌کشی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: قرار است در مرحله اول جام حذفی ۶۴ تیم که شامل تیم‌های لیگ یکی، لیگ دویی و قهرمان‌های استان‌ها هستند، به مصاف هم بروند. پس از پایان رقابت این تیم‌ها، ۱۶ تیم از جمع آنها به تیم‌های لیگ برتری اضافه می‌شوند تا جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری ادامه پیدا کند.

وی در خصوص چگونگی برگزاری دیدار نهایی جام حذفی گفت: ما دو تاریخ را برای فینال جام حذفی در نظر گرفته‌ایم. تاریخ اول‌مان ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ است که اگر تیم‌های فینالیست جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشند، دیدار فینال در همین تاریخ برگزار می‌شود، در غیر این‌صورت قرار است روز ۹ خرداد ۹۵ دیدار نهایی جام حذفی که به صورت تک بازی خواهد بود، بعد از پایان مسابقات لیگ برگزار شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص چگونگی حضور قهرمان‌های استان‌ها در مسابقات جام حذفی خاطرنشان کرد: تا امروز به غیر از ۱۱ استان، دیگر استان‌ها قهرمان‌های خود را به ما معرفی کرده‌اند، به همین خاطر قرار شد استان‌هایی که قهرمان‌های‌شان را به صورت کتبی به ما اعلام کردند در قرعه‌کشی شرکت داده شوند و ۱۱ استان دیگر در صورت حضور در جدول میهمان باشند.

بهروان درباره محل برگزاری دیدار نهایی جام حذفی عنوان کرد: چون جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر است، برنامه‌مان این بود که هر سال دیدار نهایی این مسابقات را در شهر خرمشهر برگزار کنیم، اما فعلاً هیچ ورزشگاهی در این شهر وجود ندارد تا ما بتوانیم این بازی را در خرمشهر برگزار کنیم. اگر شرایط مهیا نشد، به ترتیب اولویت چهار ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، آزادی تهران، یادگار امام (ره) تبریز و فولادشهر اصفهان در اولویت‌های بعدی قرار دارند.

وی در خصوص اینکه چطور دو بازیکن خارجی مبتلا به هپاتیت قراردادهای‌شان در لیگ ایران امضا شده است، گفت: من هم این موضوع را شنیده‌ام، اما بهتر است از کمیته پزشکی در این خصوص سؤال شود. تا آنجا که من می‌دانم و قانون می‌گوید تیم‌ها باید پیش از امضای قرارداد با بازیکنان‌شان، آنها را مورد معاینه پزشکی قرار دهند، اما نمی‌دانم چرا در خصوص این بازیکن این اتفاق رخ نداده است. به هر حال مسلماً برابر قانون با این مسئله برخورد می‌شود. البته وقتی قراردادی بین باشگاه و بازیکن امضا می‌شود و این شرایط پیش می‌آید تبعاتی از نظر قانونی برای هر دو طرف خواهد داشت، اما ما تابع قوانین فیفا در این مورد هستیم.

۱۳۹۴/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...