نسخه چاپی

تعلیق‌ مجوز پروازهای فوق‌العاده ‌ آسمان

پس از تأخیر 10 ساعته پرواز تهران-اهواز شركت هواپیمایی آسمان كه به نارضایتی مسافران این پرواز منجر شد، سازمان هواپیمایی كشوری صدور مجوز پروازهای فوق‌العاده این شركت را تعلیق كرد و تذكر كتبی داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، طبق اعلام روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری‌ با توجه به عدم توجه شرکت هواپیمایی آسمان ‌‌به دستورالعمل‌ها و مقررات اعلامی سازمان هواپیمایی کشوری، پاسخگویی نامناسب مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان و تأخیر طولانی مدت پروازهای این شرکت در هفته‌های گذشته، سازمان هواپیمایی کشوری بارها خواستار تغییر در نحوه برنامه‌ریزی و تعامل مناسب با مسافران به ویژه در مواقع بروز تاخیر پرواز شد.
به دنبال عدم برنامه‌ریزی منظم پروازها، اطلاع رسانی و پاسخ‌گویی نامناسب به مسافران، دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری تا اطلاع ثانوی صدور مجوز پروازهای جدید و فوق العاده شرکت هواپیمایی آسمان را به حالت تعلیق درآورد.
‌بنابراین گزارش، شرکت‌های‌ هواپیمایی موظف هستند، برابر دستورالعمل حقوق مسافر به برنامه‌ریزی دقیق برای انجام به‌ موقع و منظم پروازها اقدام کرده و به هنگام بروز تاخیر پروارهای احتمالی نسبت به اطلاع رسانی دقیق و ارائه تسهیلات لازم به مسافران اقدام کنند.

۱۳۹۴/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...