نسخه چاپی

طرح جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از پول‌های بلوكه شده ایران

سخنگوی كمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تهیه و تدوین طرح تحقیق و تفحص از رقم واقعی پول‌های بلوكه شده ایران در خارج خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال تهیه و تدوین طرح تحقیق و تفحص از پول‌های بلوکه شده ایران در خارج برای تعیین رقم دقیق این پول‌ها هستند.

در همین زمینه غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضمن اعلام این خبر گفت: کمیسیون بودجه از 2 هفته پیش اقداماتش در زمینه پول‌های بلوکه شده را آغاز کرده است.

وی افزود: کمیسیون پس از بررسی، دیوان محاسبات را مأمور کرد تا موضوع را پیگیری و میزان پول‌های بلوکه شده در ایران را مشخص کند که در صورت عدم ارائه گزارش در این زمینه طرح تحقیق و تفحصی که در حال تهیه شدن است به هیأت رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که علت اصلی اعلام رقم‌های متفاوت درباره پول‌های بلوکه شده ایران در خارج چیست، گفت: مجلس برای یافتن پاسخ همین سؤال و همچنین مشخص شدن رقم واقعی اقدامات لازم را انجام داده و طرح تحقیق و تفحص نیز در همین زمینه پیگیری خواهد شد.

۱۳۹۴/۵/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...