نسخه چاپی

سیم‌ كارت 912 همچنان گران می‌شود

سیر صعودی قیمت سیم‌كارت‌های دائمی همراه اول به گفته فعالان بازار كه از اوایل امسال شروع شده همچنان ادامه دارد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سیر صعودی قیمت سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول به گفته فعالان بازار که از اوایل امسال شروع شده همچنان ادامه دارد.

مرداد‌ماه امسال سیم‌کارت‌های کد 1 همراه اول به بالاترین رقم خود طی ماه‌های اخیر رسیده و هر سیم‌کارت کد 1 در بازار با قیمت حداقلی 270 هزار تومان به فروش می‌رسد که البته قیمت خرید این سیم‌کارت‌ها معمولا با حدود 200 هزار تومان کمتر از این قیمت صورت می‌گیرد.

سیم‌کارت‌های کد 2 همراه اول هم این روزها در بازار به قیمت حداقلی 150 هزار تومان به فروش می‌رسند که قطعا بسته به میزان رند بودن شماره‌ها قیمت آنها بالاتر نیز می‌رود. قیمت فروش سیم‌کارت‌های کد 3 نیز بالغ بر یک میلیون تومان است که این رقم درباره سیم‌کارت‌های کد 4 همراه اول به 750 هزار تومان می‌رسد.

مرداد‌ماه امسال قیمت فروش حداقلی کد 5 همراه اول نیز در بازار حدود 600 هزار تومان است که البته اگر فردی قصد فروش این سیم‌کارت‌ها را داشته باشد، می‌تواند با قیمتی حدود 450 تا 470 هزار تومان سیم‌کارت خود را به فروش برساند که البته طبق گفته فعالان بازار تمایل چندانی برای فروش کد‌های قدیمی در میان مردم وجود ندارد.

کدهای 6 و 7 نیز این روزها به ترتیب بالغ بر 500 و 450 هزار تومان قیمت دارند، کد هشت در صورت صفر بودن بالغ بر 450 هزار تومان به فروش رسیده و حدود 350 هزار تومان خریداری می‌شود که در صورت کار کرده بودن قیمت فروش و خرید این سیم‌کارت‌ها به ترتیب 350 و 250 هزار تومان خواهد بود.

کد 9 نیز در صورت صفر‌ بودن حدود 300 هزار تومان به فروش می‌رسد که در صورت کارکرده بودن این رقم تا 200 هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

سیم‌کارت‌های کد 0 که تازه‌ترین سیم‌کارت‌های ارائه شده در بازار هستند نیز حدود 250 تا 270 هزار تومان به فروش رسیده و قیمت خرید آنها حدود 200 هزار تومان است.

در میان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول نیز این روزها اگر سیم‌کارت صفری با کد 919 وجود داشته باشد، حدود 30 تا 35 هزار تومان به فروش می‌رسد. سیم‌کارت صفر کد 910 همراه اول نیز حدود 20 هزار تومان قیمت دارد و در مجموع با توجه به این‌که این دو رنج مربوط به سیم‌کارت‌های اعتباری می‌شود معمولا خط های آنها به طور صفر وارد بازار شده و کارکرده آنها در بازار معامله نمی‌شود.

۱۳۹۴/۵/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...