نسخه چاپی

هیات اقتصادی پاكستان وارد ایران شد

هیئت تجاری ایالت بلوچستان پاكستان به منظور شركت در سومین نشست كمیته مشترك تجارت مرزی ایران و پاكستان شامگاه سه شنبه از طریق مرز زمینی میرجاوه وارد ایران شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، این هیئت به سرپرستی دکتر سعید خان جدون رییس گمرک ایالت بلوچستان پاکستان و حضور ۱۱ نفر از مسوولان و تجار پاکستانی از جمله عبدالقدیر قیوم مدیر بخش ایالتی بلوچستان، ندیم اقبال راجا مدیر پایانه حمل و نقل کویته، راضا و جوناید احمد ممون ارزیابان گمرک کویته و شهریار تاج رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی پاکستان در تهران در مرز میرجاوه مورد استقبال شماری از مسوولان و تجار سیستان و بلوچستان قرار گرفتند.

سومین نشست کمیته مشترک تجارت مرزی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان طی روزهای ۲۸ و ۲۹ مرداد در زاهدان برگزار می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در این باره به خبرنگار مهر گفت: تاکنون به منظور بررسی مسائل تجاری دوجانبه این کشورها، دو نشست در زاهدان و کویته برگزار شده است و این نشست نیز به عنوان سومین کمیته مشترک تجاری بین این دو کشور در زاهدان برگزار خواهد شد.

نادر میرشکار هدف از برگزاری این نشست را بررسی راهکارهای تجاری و توسعه مبادلات تجارت مرزی بین دو کشور و نیز بررسی موضوعات تفاهم نامه های قبلی عنوان کرد.

وی بیان کرد: هیات پاکستانی در جریان برگزاری این نشست دیدارهای جداگانه ای با مقامات سیستان و بلوچستان و تجار، بازرگانان، صنعتگران و معدنکاران استان خواهد داشت و در پایان تفاهم نامه مشترک مرزی به امضای دو طرف می رسد.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، امور بازرگانی، گمرکی، بانکی، حمل و نقل، کنسولی، روادید و قرنطینه از موضوع های مطرح شده در این نشست خواهد بود.

۱۳۹۴/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...