نسخه چاپی

آتش سوزی در یك كارگاه مبل سازی در یافت آباد تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع سانحه آتش سوزی در یك كارگاه مبل سازی در یافت آباد خبر داد و گفت: در این حادثه یك مامور آتش نشان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

به گزارش نما، سید جلال ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ساعت 26 دقیقه بامداد امروز حادثه آتش سوزی در یک کارگاه بزرگ مبل سازی در یافت آباد میدان پژوتن به سامانه 125 اعلام شد و متعاقب آن ماموران سه ایستگاه به همراه خودرهای فوماتیک، تانکر آب و خودروی تنفسی به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه محل آتش سوزی در یک کارگاه رنگ رزی مبل سازی به وسعت 600 مترمربع رخ داده بود گفت: محل آتش سوزی مملو از ظروف تینر و رنگ بود و آتش به سرعت در حال سرایت به کارگاه های اطراف بود.
ملکی با بیان اینکه در مجاورت محل آتش سوزی یک کارگاه بزرگ مبل سازی وجود داشته خاطرنشان کرد: آتش در کارگاه رنگ رزی مبل کاملا شعله ور بود و شدت آتش به گونه ای بود که سقف این کارگاه کاملا تخریب شد.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان از چند طرف عملیات را آغاز و خوشبختانه آتش نشانان با استفاده از خودروها و تجهیزات فنی خیلی سریع آتش را مهار و مانع سرایت آتش به کارگاه مبل سازی شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: محل آتش سوزی در یک کاراژ دو هزار مترمربعی تولید مبل اتفاق افتاده بود که اگر آتش به کارگاه تولید مبل که مملو از اسکلت ها و مبل های آماده بود خسارات سنگینی را برجای می گذاشت.
وی گفت: آتش نشانان در ساعت 3:22 بامداد پس از ایمن سازی و لکه گیری به عملیات خود پایان دادند و محل را در اختیار کارشناسان آتش نشانی برای بررسی علت وقوع این آتش سوزی قرار دادند.

۱۳۹۴/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...