نسخه چاپی

آمار مجروحان در حوادث ترافیكی هفته گذشته قم

رئیس مركز فوریت‌های پزشكی استان قم از مجروح شدن ۵۹۰ نفر در حوادث ترافیكی هفته گذشته قم خبر داد.

به گزارش نما، محمدرضا حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: از تاریخ ۲۴ مرداد تا امروز ۳۱ مردادماه تعداد هشت هزار و ۶۹۴ تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی قم برقرار شد که منجر به انجام هزار و ۴۰۸ مأموریت شده است.

وی ادامه داد: مأموریت‌های انجام شده شامل هزار و ۱۷۸ مورد شهری و ۲۳۰ مورد مأموریت جاده‌ای می‌شود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: طی یک هفته گذشته ۵۰۱ حادثه ترافیکی در قم بوقوع پیوست که شامل ۴۱۹ مورد شهری و ۸۲ مورد جاده‌ای می‌شود.

وی اظهار داشت: حوادث ترافیکی یک هفته گذشته ۵۹۰ مجروح برجای گذاشت که ۲۳۱ نفر سرپایی درمان شده و ۳۵۷ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

حسنی گفت: طی یک هفته گذشته ۳۳۵ مورد مأموریت موتورسیکلت سواران بوده که ۳۹۱ مجروح برجای گذاشته که ۱۸۴ نفر سرپایی درمان شده و ۲۰۷ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی در خصوص حوادث شاخص یک هفته گذشته قم افزود: در حادثه‌ای تلخ بامداد امروز سرنشین موتور در کارناوال عروسی از بالای پل نیروگاه سقوط کرده و منجر به فوت جوان حدود ۳۰ ساله شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: شب گذشته برخورد خودروی پراید و ون مقابل بوستان علوی ۱۱ مجروح برجای گذاشت که پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و مجروحان را به بیمارستان نکویی انتقال دادند.

وی اضافه کرد: در حادثه‌ای دیگر واژگونی خودروی پراید در کیلومتر ۷۰ جاده قم - گرمسار چهار مجروح و یک فوتی برجای گذاشت.

حسنی گفت: برخورد شدید وانت و پراید در اتوبان قم - تهران هفت مجروح برجای گذاشت که ۲ مجروح با عملیات احیا منتقل شدند و پنج دستگاه آمبولانس نیز به محل حادثه اعزام شد.

۱۳۹۴/۵/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...