نسخه چاپی

نمایندگان پنج وزن اول ایران حریفان خود را شناختند

نمایندگان پنج وزن اول كشورمان حریفان خود را در كشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان شناختند.

به گزارش نما به نقل از فدراسیون کشتی، وزن کشی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان بعد از ظهر روز گذشته به وقت محلی در شهر سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین برگزار شد و نمایندگان ایران در پنج وزن اول این رقابت ها با شناخت حریفان خود از ظهر امروز (سه شنبه) به وقت تهران به مصاف رقیبان خواهند رفت.

در وزن 50 کیلو گرم که 21 کشتی گیر وزن کشی کرده اند، مهدی محسنی نژاد در دور نخست با ساندوف از بلغارستان روبرو خواهد شد. وی در صورت پیروزی در دور بعد با برنده دیدار کشتی‌گیران گرجستان و قزاقستان مصاف خواهد کرد. کشتی‌گیران روسیه و آذربایجان در گروه محسنی نژاد هستند.

در وزن 54 کیلو گرم که 23 کشتی گیر وزن کشی کرده‌اند محمدرضا مختاری در دور نخست با کشتی گیر مولداوی مبارزه می کند. وی در صورت پیروزی در دور دوم با برنده کشتی آذربایجان و صربستان روبرو می شود.

در وزن 58 کیلو گرم که 25 کشتی گیر حضور داشتند امین کاویانی نژاد در دور نخست باید با ایلیف از بلغارستان مسابقه بدهد و در صورت پبروزی، با کشتی گیری از آمریکا یا مولداوی حریف او خواهند بود.

در وزن 63 کیلو گرم که 29 کشتی گیر وزن کشی کردند، محمدرضا رستمی در دور نخست باید ایونگو از گرجستان را از پیش رو بردارد. رستمی که با قرعه یک روبرو شده است در بالای جدول قرار گرفته و با کشتی گیران کشورهای روسیه و قزاقستان همگروه است. او در صورت برتری در دور دوم باید با برنده کشتی روسیه و استونی مسابقه بدهد.

در وزن 100 کیلو گرم هم امین میرزازاده در دور نخست با بلاروس کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در دور بعد باید با برنده دیدار بلغارستان و اوکراین مسابقه بدهد.

رقابت های پنج وزن دوم و پایانی روز چهارشنبه برگزار می شود.

۱۳۹۴/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...