نسخه چاپی

نمایندگان با لباس خدام امام رضا در مجلس

جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس با حال و هوای میلاد امام رضا(ع) و در حالی كه شماری از نمایندگان با لباس خادمان حرم آن حضرت در جلسه حضور پیدا كرده بودند آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از صدا و سیما: جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس با حال و هوای میلاد امام رضا(ع) و در حالی که شماری از نمایندگان با لباس خادمان حرم آن حضرت در جلسه حضور پیدا کرده بودند آغاز شد.

علاءالدین بروجردی و زاهدی از نمایندگانی بودند که با پوشش لباس خادمان حرم امام رضا(ع) وترد مجلس شدند. وزیر بهداشت نیز با لباس خادمان حرم برای ارائه گزارشی درخصوص طرح تحول سلامت در مجلس حضور دارد.

آغاز جلسه امروز با قیام تمام حاضران در مجلس و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) انجام شد.

لاریجانی: افتخار ایرانیان میزبانی امام رضا (ع) است

رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: میلاد شمس الشموس امام رضا (ع) را به ملت و نمایندگان تبریک می گویم و افتخار ما ایرانیان این است که میزبان این ولی خدا هستیم.

آقای لاریجانی در ابتدای جلسه علنی افزود: شرایط سیاسی و فرهنگی زمان امام رضا و پدر بزرگوار ایشان جدای از سلطه دیکتاتوری خلفای عباسی با جریان های مهم فکری همراه بود.
وی گفت: نوع اقدامات امام رضا (ع) را میتوان در این بسترتاریخی مورد ارزیابی قرار داد و فهم سلوک فکری آن ولی خدا ، بهترین پاسداشت آن حضرت است .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گزارشی از طرح تحول سلامت ارائه کرد.

نمایندگان مجلس نیز ضمن ادامه رسیدگی به طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، طرح حمایت از صنعت برق کشور، طرح توسعه و بهینه سازی آب شرب شهری و روستایی، طرح الحاق دو تبصره به قانون تجارت و طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در دستور کار دارند.

۱۳۹۴/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...