نسخه چاپی

وزیر كشور: زمین خواری را كاهش داده ایم

وزیر كشور گفت: زمین خواری را كاهش داده ایم و با زمین خوارانی كه زمین ها را تملك كرده اند برخورد جدی می شود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه همزمان با هفته دولت ، طی سفر به استان چهار محال و بختیاری و در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران افزود: یکی از موضوعاتی که در سطح ملی و در این دولت برای آن تلاش و فعالیت شد بحث زمین خواری بود و کمیسیون مبارزه با مفاسد این موضوع را در دستور کار جدی خود قرار داده است.
وی اظهار داشت: ستاد مبارزه با مفاسد زمین خواری هم اینک در همه استان های کشور فعال است و با کمک قوه قضاییه، نیروی انتظامی ، جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه های مسوول در خصوص مبارزه با مفاسد زمین خواری فعالیت دارد.
وزیر کشور تاکید کرد: به جرات می گویم تلاش زیادی در مبارزه با زمین خواری شده و نمی گویم صد در صد؛ اما تلاش زیادی در این امر صورت گرفته است.
رحمانی فضلی اظهار داشت: در مواردی شاهد بودیم که تملک و تصرف های غیرقانونی و یا تغییر کاربری هایی بدون روند قانونی صورت گرفته بود که با این موضوع نیز برخورد جدی صورت گرفت.
رحمانی فضلی اظهار داشت: در زمان حاضر روند زمین خواری حتی در مراتع و جنگل ها کنترل شده است اما باید تلاش کرد تا مردم بدانند و اجازه ندهند برخی دلالان و واسطه گران در امر زمین از آنان سوءاستفاده کنند.
وزیر کشور صبح امروز با ورود به استان چهار محال بختیاری و شهر کرد پس از دیدار با نماینده ولی فقیه قرار است در جلسه شورای تامین استان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر حضور یابد.همچنین وزیر کشور در این سفر قرار است از طرح فولاد سفید دشت، بازدید و طرح نان صنعتی آزاد توشه را افتتاح کند.
بر اساس این گزارش، لباس محلی دختران فرخ شهر استان چهار محال و بختیاری با نماد عفاف و حجاب طی مراسمی در حضور وزیر کشور رونمایی شد.

۱۳۹۴/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...