نسخه چاپی

سلیمی نهمین طلای ایران را بر گردن آویخت

عکس خبري - سليمي نهمين طلاي ايران را بر گردن آويخت

شناگر كشورمان نهمین مدال طلای كاروان ایران در بازی‌های جهانی ورزشكاران پیوند اعضا را به دست آورد.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، ورزشکاران ایران تا پایان روز سوم بازی‌های جهانی پیوند اعضا صاحب 9 مدال طلا، 12 نقره و 10 برنز شدند.

در رقابت‌های عصر روز سوم از بیستمین دوره این بازی‌ها در آرژانتین 6 مدال دیگر به جمع مدال‌های کاروان ایران اضافه شد. در شنا و در 50 متر کرال پشت مهدی سلیمی قهرمان شد و نهمین مدال طلای ایران را بر گردن آویخت. در همین ماده حسین سهرابی نقره گرفت.

در 100 متر آزاد مهدی سلیمی باز هم مدال گرفت و نشان نقره را تصاحب کرد.

در 50 متر کرال سینه و در رده‌های سنی مختلف حسین سهرابی، صفدر ناصرزاده و محسن محمدخانی مدال نقره گرفتند.

همچنین تیم تنیس روی میز دوبل مردان ایران متشکل از کیوان تیشه‌گران و بابک فتاحی موفق شد با گذر از سد تمامی رقبا صاحب مدال طلا شود. محمد جواد حفظی در دوچرخه‌سواری 20 کیلومتر نیز موفق شد مدال طلا را بر گردن بیاندازد. این دومین طلای حفظی در بازی‌های جهانی آرژانتین بود.

کلثوم ابراهیمی در رشته بولینگ موفق شد مدال نقره را کسب کند. تیم تنیس روی میز بانوان ایران متشکل از بهاره بیگی و الهام محمدی نیز در مسابقات دوبل با قبول شکست از آلمان به مدال نقره رسید. در همین رشته تیم دو نفره صدیقه صفری و معصومه برجی برنز گرفتند. ضمن اینکه در بخش مردان تیم دوبل نادر محمودزاده و مجتبی احمدی یک برنز دیگر به مدا‌ل‌های پینگ‌پنگ‌بازان اضافه کردند.

۱۳۹۴/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...