نسخه چاپی

مراقب پرداخت اینترنتی شهریه باشید

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم از دانشجویان خواست تا در هنگام پرداخت اینترنتی شهریه خود مراقب باشند.

به گزارش نما به نقل از مهر ، سرهنگ علی موالی با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخاب واحد نیمسال اول سال ۹۴ دانشگاه ها از دانشجویان خواست تا در هنگام پرداخت شهریه دانشگاه به صورت اینترنتی، نکات امنیتی را رعایت کنند.

وی به دانشجویان توصیه کرد: حتی الامکان از مکان های عمومی برای پرداخت اینترنتی شهریه استفاده نکنند و در صورت مراجعه به نت سراها نیز هوشیاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ موالی ادامه داد: حتی الامکان از کامپیوتر های مستقر در مکان های عمومی استفاده نکنید و در صورت مراجعه به نت سراها خود از سیستم استفاده کنند و شهریه را پرداخت نمایند و هیچ گاه اطلاعات کارت خود را در اختیار فرد یا افراد حاضر در کافی نت‌ها قرار ندهند و در صورت کمک و راهنمایی خواستن از افراد مطمئن کمک بگیرند.

رئیس پلیس فتا استان قم افزود: از امنیت سیستم یا رایانه­ای که از طریق آن اقدام به پرداخت شهریه خود می کنید اطمینان حاصل کنید و هیچ‌گاه در تماس تلفنی یا هنگام صحبت با دوستان، شماره حساب و رمز خود را به زبان نیاورند.

سرهنگ موالی اضافه کرد: در هنگام پرداخت‌ اینترنتی حتماً از کیبوردهای مجازی تعبیه شده در صفحات پرداخت (درگاه بانک‌ها) یا کیبورد مجازی ویندوز استفاده کنند و رمز دوم کارت خود را به صورت دوره ای تغییر دهند.

۱۳۹۴/۶/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...