نسخه چاپی

برای اعتراض به توافق به واشنگتن می‌روم

عکس خبري -براي اعتراض به توافق به واشنگتن مي‌روم

یشتاز رقابت‌های درون‌حزبی نامزدهای جمهوری‌خواه می‌گوید چهارشنبه به واشنگتن می‌رود تا اعتراض خود به توافق هسته‌ای با ایران را اعلام كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» نامزد پیشروی جمهوری‌خواهان روز یکشنبه اعلام کرد که در تجمعی که قرار است این هفته در برابر کنگره و علیه توافق هسته‌ای با ایران انجام شود، شرکت می‌کند.
وی در توئیتر نوشت: «چهارشنبه ساعت ۱ عصر جلوی ساختمان کنگره در واشنگتن حاضر می‌شوم تا به معامله وحشتناک و نامناسبی که دارد با ایران انجام می‌شود، اعتراض کنم.»
ترامپ که به اتخاذ مواضع جنجالی معروف است و با همین موضع‌گیری‌ها با فاصله از دیگر نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات سال ۲۰۱۶ پیشی گرفته، مانند دیگر هم‌حزبی‌هایش با توافق هسته‌ای با ایران اعلام مخالفت کرده و وعده داده است که در صورت پیروزی در انتخابات، این توافق را «بازنویسی» کند.
او که اخیرا در مصاحبه‌ای که مایه تمسخرش شد، قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را نشناخت و نتوانست حزب‌الله و حماس را از یکدیگر تشخیص دهد، هفته گذشته به انتقاد شدید از مذاکره‌کنندگان آمریکایی پرداخت و گفت اگر «یک بچه» به وین اعزام شده بود، می‌توانست به توافق بهتری با ایران دست یابد.

۱۳۹۴/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...