نسخه چاپی

نشست ویژه كی‌روش و خاكپور در تهران

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام كرد بزودی نشستی بین سرمربیان تیم‌های فوتبال بزرگسالان و امید برگزار می‌شود تا هماهنگی لازم برای برقراری تعامل بین این دو تیم انجام شود.

به گزارش نما به نقل از راه دانا، علی کفاشیان که در اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید ایران در هلند حضور پیدا کرده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اردوی فوق‌العاده خوب و با کیفیتی برپا شده و تمامی امکانات لازم در دسترس کادرفنی و بازیکنان قرار گرفته است‌.
به گزارش مهر، وی افزود: در گذشته همیشه مشکلاتی برای خروج بازیکنان رده سنی امید و مباحث مربوط به بحث سربازی بازیکنان وجود داشت، اما در این اردو تمامی بازیکنان مورد نیاز کادرفنی حضور دارند و انسجام و روحیه خوبی بر تیم امید حاکم است.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه روز دوشنبه خود با کادرفنی تیم امید اظهارکرد: در این نشست، برنامه‌ها و نیازهای پیش روی تیم امید از جمله برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی تا زمان مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک مورد بررسی قرار گرفت تا برای فراهم کردن نیازهای این تیم اقدامات لازم را انجام دهیم.
وی همچنین تاکید کرد: یکی دیگر از موضوعات این جلسه بحث هماهنگی و تعامل تیم امید و تیم ملی بزرگسالان بود که قرار شد نشستی با حضور کی‌روش و خاکپور در تهران برگزار کنیم و هماهنگی لازم را برای برقراری تعامل انجام دهیم تا برای اردوها و مسابقات بعدی مشکلی وجود نداشته باشد.
کفاشیان در خصوص برنامه‌های کاری سفر به اروپا یادآور شد: طبق برنامه عصر امروز با رئیس فدراسیون هلند دیدار می‌کنیم و فردا دیدار مشابهی با رئیس فدراسیون آلمان خواهیم داشت. ضمن اینکه از برخی بخش‌های مختلف فوتبال هلند و آلمان از جمله کمپ‌های تمرینی بازدید می‌کنم. البته نشست‌هایی را هم با برخی اسپانسرها داریم که برای همکاری با فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی ادامه داد: خوشبختانه بعد از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای و برداشته شدن تحریم‌ها، فرصت خوبی بوجود آمده تا ارتباط و همکاری دو جانبه‌ای با کشورهای اروپایی از جمله هلند و آلمان داشته باشیم که جزو قدرت‌های برتر فوتبال هستند و قطعا می‌توانند کمک زیادی به رشد و توسعه فوتبال ایران کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: برپایی اردوی تیم امید در هلند تجربه خوبی است تا سایر تیم‌های رده‌های مختلف ملی هم بتوانند برنامه‌های آماده‌سازی و اردویی مشابهی را در کشورهای اروپایی برگزار کنند و با استفاده از امکانات حرفه‌ای و کمپ‌های با کیفیت برای مسابقاتی که پیش رو دارند، آماده شوند.

۱۳۹۴/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...