نسخه چاپی

حمله معتادان به اعضای شورای شهر

اقبال شاكری عضو شورای شهر تهران روز گذشته در صحن علنی شورای شهر تهران با اشاره به بازدیدی كه از محله هرندی داشت گفت: هنگام حضور در این محل در خودرو مورد حمله تعدادی از افراد قرار گرفتیم.

به گزارش نما، روایت حمله به ماشین اعضای شورا از این قرار است که خودروی همراه اعضای شورا (اقبال شاکری و مختاباد به همراه امرودی معاون اجتماعی ) مورد حمله قرار گرفته است .  پنجره خودرو پایین بوده است وسرنشین آن در حال استفاده از تلفن همراهش بوده که برخی از اشرار محله تلاش می کنند که تلفن همراه را از داخل ماشین بربایند که با مقاومت سرنشین خودرو مواجه می شوند.
در این درگیری تنها عینک سرنشین خودرو دچار شکستگی شد وبه دلیل مقاومت کمی هم دست صاحب تلفن همراه زخمی شد. اما دزدان که به نظر معتاد می آمدند ، نتوانستند از تیم همراه اعضای شورای شهر تهران چیزی بربایند .
اقبال شاکری عضو شورای شهر تهران روز گذشته درباره بازدید از مناطق جنوبی شهر تهران به همراه مختاباد عضو کمیسیون فرهنگی شورا و امرودی معاون فرهنگی شهردار تهران گفت: آسیب اجتماعی یک معضل بزرگ است و ما در تهران منطقه خاصی داریم که در آن، آنچه به عنوان یک انسان انتظار داریم خبری نیست.
شاکری افزود: جمعی از افراد به شکل نامناسبی در این نقطه از شهر(محله هرندی) زندگی می‌کنند و اگر شهرداری اقدامات خود را در این نقاط انجام ندهد فاجعه روزانه‌ای رخ می‌دهد این در حالی است که از دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه برای رسیدگی به این موضوع خبری نیست.
وی با بیان این ‌که شهرداری به تنهایی نمی‌تواند از پس حل این مسائل بربیاید اما باید به نیاز بزرگ پارک شوش پاسخ داده شود، تصریح کرد: هنگام حضور در این محل در خودرو مورد حمله تعدادی از افراد قرار گرفتیم با این اوصاف می‌توان گفت فرزندان ما در خطر قرار دارند و اگر شهرداری کار باقی‌مانده دیگران را انجام ندهد اوضاع بدتر از این می‌شود.
رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر هم با انتقاد از اینکه کم کاری در مناطق جنوبی تهران به ویژه محلات هرندی بیداد می کند، وضعیت این محلات را در فجیع ترین وضع توصیف کرد و گفت: بسیاری از افراد بی خانمانی که در منطقه ۱۲ زندگی می کنند، به دلیل بروز خشکسالی ها در روستاها و سایر شهرها به تهران آمده اند و این نشان می دهد که سیاست های کلان منجر به بروز این آسیب شده است.
رئیس کمیته فرهنگی متذکر این مهم شد که رفع این معضلات یک اقدام ملی می خواهد و باید از سرچشمه خشکیده شود. اقدامی که برعهده دولت است و شهرداری تنها نقش کمک رسان را باید ایفا کند.

۱۳۹۴/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...