نسخه چاپی

جریمه در انتظار مشتركان فاضلاب تهران

به گزارش نما - ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت: براساس پیمایش‌های صورت گرفته حدود 40 درصد مالکین تحت پوشش نسبت به نصب تأسیسات داخلی اقدام نکرده‌اند به همین دلیل لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شده که با تنظیم آن به صورت مصوبه و اجرایی شدن آن به مشترکینی که نسبت به نصب انشعاب داخلی اقدام نکرده اند اخطار داده شده ودر صورت عدم نصب، متضمن جریمه خواهند شد.

اصغر ریاضتی با اشاره به تاکید مسولان برای تکمیل هرچه سریع‌تر طرح فاضلاب تهران اظهار کرد: با توجه به تاکید شورای اسلامی شهر تهران بر اجرای کامل شبکه فاضلاب شهری و تحت پوشش قرار گرفتن کلیه مشترکین و استفاده بهینه از این امر توسط شهروندان؛ اقداماتی در راستای تسریع کار صورت گرفته است.

وی همچنین به تفاهم نامه منعقده با سازمان حفاظت از محیط زیست شهر تهران اشاره و اظهار کرد: به‌منظور استفاده از الزامات قانونی تفاهم نامه ای بین این شرکت و سازمان حفاظت از محیط زیست شهر تهران صورت پذیرفته که براساس آن مشترکینی که از اتصال تاسیسات داخل منازل به شبکه اصلی خودداری کنند از طریق سازمان حفاظت محیط زیست به مراجع قضایی معرفی خواهند شد که تاکنون چندین مورد به مرحله اقدام رسیده است.

مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران با بیان اینکه اجرای شبکه فاضلاب از آغاز طرح به رقم 5 هزار و 714 کیلومتر رسیده است ،گفت: در حال حاضر 528 هزار سیفون جلوی درب منازل در مناطق تحت پوشش طرح فاضلاب تهران قرارداده شده و جمعیتی بالغ بر 4 ملیون و 700 هزار نفر از جمعیت شهر تهران را تحت پوشش قرار داده است.

وی با بیان اینکه این میزان معادل 55 درصد از جمعیت شهر تهران است،اظهار کرد: شرکت فاضلاب تهران بر اساس اولویتهای اجرایی تنظیم شده و منابع مالی تامین شده به گونه ایی به اجرای شبکه و تصفیه خانه اقدام کرده است که در حال حاضر تقریباً، تمام شبکه اجرا شده قابلیت بهره برداری دارد.

40 درصد از انشعاب‌های آماده نصب تهران به شبکه وصل نشده‌اند

ریاضتی با اشاره به پیمایش میدانی و جمع آوری اطلاعات جمع‌آوری شده در این زمینه، گفت: بالغ بر 60 درصد از جمعیت تحت پوشش نسبت به اتصال تأسیسات داخلی املاک خود به شبکه جمع آوری فاضلاب شهری سیفون نصب شده اقدام کرده اند و براساس این پیمایش از این تعداد سیفون های نصب شده در جلوی درب اماکن مسکونی و تجاری در حدود 40 درصد مالکین تحت پوشش نسبت به نصب تأسیسات داخلی اقدام نکرده‌اند.

۱۳۹۴/۶/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...