نسخه چاپی

تخریب پاساژ علاءالدین تا 2 ماه آینده

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در صورتی كه تا 2 ماه آینده حكم دیوان عدالت اداری مبنی بر تخریب تخلفات پاساژ علاءالدین اجرا نشود از شهردار تهران به طور قانونی پیگیر خواهیم شد.

به گزارش نما، ابوالفضل قناعتی در گفت وگو با فارس درباره زمان اجرای حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین اظهار داشت: رای کمیسیون ماده 100 شهرداری تهران در خصوص تخریب بنای تجاری غیرمجاز در طبقه هفتم پاساژ علاالدین و تغییر کاربری های غیر مجاز آن، پس از پیگیری های قانونی از طریق شعبه سوم دیوان عدالت اداری تایید شد.

وی با اشاره به اینکه رای دیوان عدالت اداری در خصوص تخلف انجام شده در این مجموعه تجاری قطعی و لازم الاجراست گفت: این رای با توجه به ضوابط فنی و با انجام مراحل قانونی پس از ابلاغ، توسط شهرداری منطقه اجرا خواهد شد.

قناعتی یادآور شد: شهرداری تهران موظف است تا دوماه آینده حکم دیوان عدالت اداری برای تخریب تخلفات پاساژ علاءالدین را اجرایی کند و در غیر اینصورت از شهردار تهران پیگیر قانونی خواهیم شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: با توجه به اینکه تخریب طبقه ممکن است مشکلاتی را برای کسبه ایجاد کند و موجب ترافیک در آن مسیر شود لذا بهتر است این اقدام در شب و یا در روزهای تعطیل اتفاق بی‌افتد.

۱۳۹۴/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...