نسخه چاپی

۱۴ مجسمه‌ساز خارجی به تهران می‌آیند

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از آغاز هفتمین سمپوزیوم مجسمه‌سازی تهران از اول مهرماه با حضور ۱۴ هنرمند خارجی و ۹ مجسمه‌ساز ایرانی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، عیسی علیزاده درباره آخرین روند از مقدمات برگزاری این دوره سمپوزیوم مجسمه گفت: اول مهرماه هفتمین سمپوزیوم مجسمه تهران آغاز به کار می‌کند. این دوره از سمپوزیوم دارای دو بخش کارگاه سنگ و آهن است که ۳۳ هنرمند ایرانی و خارجی در بخش‌های اصلی و جنبی این رویداد هنری حضور دارند.

رییس هفتمین سمپوزیوم مجسمه تهران با اشاره به اینکه این دوره سمپوزیوم میزبان بیش از ۱۴ هنرمند خارجی خواهد بود بیان کرد: ۱۴ هنرمند خارجی از ۱۳ کشور در این دوره از سمپوزیوم حضور خواهند داشت. هنرمندانی از کشورهایی چون روسیه، بلاروس، آلبانی، پرتقال، ایتالیا، صربستان، تایوان، کره، آلمان، پرو، بلغارستان، یونان و رومانی مجسمه‌سازان این دوره سمپوزیوم سنگ و آهن هستند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: همچنین ۹ هنرمند ایرانی نیز با آثار خود در بخش‌های اصلی کارگاه سنگ و آهن این سمپوزیوم حضور خواهند داشت. ضمن اینکه همچون ادوار گذشته رویکرد کلی سمپوزیوم تهران، آموزشی است و به همین منظور در بخش جنبی جشنواره ۱۰ دانشجو به ارائه آثار خود خواهند پرداخت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در پایان با اشاره به محل سمپوزیوم گفت: محل برگزاری سمپوزیوم مانند دوره‌ گذشته برج میلاد تهران خواهد بود و جایگذاری مجسمه‌ها در نقاط تهران را به عنوان سیاست کلی این رویداد هنری حفظ خواهیم کرد. ‌

۱۳۹۴/۶/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...