نسخه چاپی

هشدار منتظری نسبت به توطئه جدید صهیونیست‌ها

رئیس دیوان عدالت اداری نسبت به توطئه اخیر صهیونیست‌ها در شكستن حریم مسجد‌الاقصی، ورود به آن و كشتن مسلمانان فلسطینی با هدف تقسیم مسجدالاقصی هشدار داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در جلسه هیات عمومی دیوان گفت: صهیونیست‌ها قطعا به آرزوی خود با انجام این اقدامات نخواهند رسید؛ زیرا مسلمانان به‌ویژه فلسطینیان آتشی دیگر در جان آنان می‌افکنند.

وی همچنین در این جلسه ضمن گرامیداشت ماه مبارک ذیحجه و توصیف آن، اظهار کرد: ماه پربرکت ذیحجه از بهترین ایام سال و حائز فضیلت‌ها و ویژگی‌های خاصی است که آن را از سایر ماه‌ها متمایز می‌کند. یکی از این ویژگی‌های آن نیز قرار گرفتن اعیاد بزرگ اسلامی در این ماه است.

رئیس دیوان عدالت اداری ادامه داد: به روایتی ابتدای این ماه شریف مصادف با روز وصلت حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) است که در قرآن کریم به به‌هم‌ رسیدن دو دریا به یکدیگر تشبیه شده است.

منتظری با اظهار تاسف از اینکه امسال زائران خانه خدا، حج‌ خونینی را داشته‌اند، اضافه کرد: متاسفانه عده‌ای از حجاج بیت‌الله الحرام در مسجدالحرام بر اثر سقوط جرثقیل جان باختند. این ضایعه را که موجب کشته شدن برخی از هموطنان ما نیز شده، تسلیت می‌گوییم و برای همه آنان طلب آمرزش داریم.

وی ادامه داد: بی تردید این حادثه برای این حجاج سفری ملکوتی خواهد بود و خوشا به حال آنانکه مرگ‌شان نیز اینگونه توام با معنویت است.

رئیس دیوان عدالت اداری در ادامه اظهار امیدواری کرد که بزودی سرزمین مقدس خانه خدا از چنگال آل‌سعود که به خون مظلومان یمنی آغشته است، رهایی یابد.

منتظری افزود: بی‌تردید چنین خواهد شد و این مهلتی که خداوند به آنان داده است، نیز برایشان سودی ندارد و هر ساعتی که از عمر آنان می‌گذرد بر عذاب آنان و آتش خداوند برای جنایتی که کرده‌اند، خواهد افزود.



وی در پایان گفت: امیدواریم هرچه زودتر شاهد پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی صهیونیسم و عواملش باشیم.

۱۳۹۴/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...