نسخه چاپی

موضع گیری روزنامه‌های استقلال و پیروزی نسبت به پنالتی‌های تیم برانكو

یكی از معضلات پرسپولیس در لیگ برتر پانزدهم، داوری‌های پر اشتباه است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ گرچه اشتباهات داوری درمورد همه تیم‌ها وجود دارد اما پرسپولیسی‌ها این فصل بیشتر از سایر تیم‌ها دچار این اتفاق شده اند. هواداران پرسپولیس هم به خاطر اشتباهات داوری هم به صفحه اینستاگرام رئیس جمهور هجوم برده اند، هم با واحد ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری تماس گرفته اند.
آخرین قضاوت مورد دار در بازی‌های پرسپولیس، مسابقه با سایپا بود كه داور دو پنالتی برای سرخپوشان گرفت و یكی هم برای سایپا. كارشناسان گفته‌اند كه پنالتی سایپا درست نبوده و همین باعث شده روزنامه پیروزی به عنوان ارگان رسمی هواداران این تیم موضع گیری كند. این روزنامه تیتر یك شماره روز شنبه (امروز) خود را به همین موضوع اختصاص داده و نوشته است: «اشتباهات مهلك داوری در 4 بازی از 6 جدال سرخ ها/ شیر در قفس.»
البته همان طور كه روزنامه هواداران پرسپولیس به این موضوع اشاره كرده، روزنامه استقلال جوان هم به همین موضوع اشاره ای داشته و حتی تیتر یك شماره امروز خود را به این موضوع اختصاص داده است. استقلال جوان تیتر زده: «پرسپولیس زیر خط فقر امتیاز گیری؛ تیمی كه روی عدد 4 قفل شده/ پرسپولیس نه، پنالتی پولیس.» این روزنامه همچنین در تیتر دیگری به خراب كردن پنالتی های پرسپولیس توسط بازیكنان این تیم اشاره داشته و آن را فاجعه دانسته است.

۱۳۹۴/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...