نسخه چاپی

انجام۸۰ ماموریت آتش نشانان تهران در سانحه آبگرفتگی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از انجام ۸۰ ماموریت امداد توسط آتش نشانان در پی بارندگی شدید جمعه شب و آبگرفتگی خبر داد و گفت: در این حوادث در حوزه زیر پوشش هیچ تلفات جانی گزارش نشد.

به گزارش نما، سید جلال ملکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره جزییات عملیات ماموران آتش نشانی گفت : شب گذشته با توجه به بارندگی شدید در شهر تهران ۸۰ مورد درخواست کمک از سوی شهروندان به سامانه اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ثبت شد.

وی با بیان اینکه اوچ بارندگی ها در مناطق شمالی، شمال غربی و شرقی شهر تهران گزارش شده بود افزود: بیشتر ماموریت آتش نشانان شهر تهران در مورد آبگرفتگی پارکینگ های ساختمانهای مسکونی بود که در هیچ یک از ماموریت ها هیچ شهروندی دچار آسیب دیدگی نشد.

ملکی در ادامه به وقوع دو حادثه بزرگ سیل گرفتگی در اطراف شهر تهران اشاره کرد و گفت: در جنوب شرقی تهران در محدوده قیام دشت پاکدشت در بخشی از رودخانه به دلیل شدت آب این رودخانه طغیان کرده که آتش نشانان دو جوان ۲۳ و ۲۴ ساله که در شرایط نامناسب بودند را نجات دادند.

وی افزود : همچنین آتش نشانان تهرانی در ماموریتی دیگر در مقابل قیام دشت جاده خاوران به دلیل وجود گل و لای در حاشیه جاده ۸۰ خودرو که در حاشیه جاده گرفتار شده بودند را با همکاری عوامل هلال احمر؛ شهرداری و سایر عوامل ستاد بحران نجات دادند.

ملکی ادامه داد : در ۸۰ ماموریتی که آتش نشانان تهرانی در شهر و اطراف تهران انجام دادند هیچ گونه تلفات جانی گزارش نشده است.

۱۳۹۴/۶/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...