نسخه چاپی

صهیونیست ها اقدامی كنند اسراییل را نابود می كنیم

عکس خبري -صهيونيست ها اقدامي کنند اسراييل را نابود مي کنيم

سرلشكر صالحی با بیان اینكه ما هیچگاه تهدیدی از سوی همسایگان خود نمی بینیم،گفت: قطعاََ اسرائیل را نابود خواهیم كرد و مشتاقیم صهیونیست ها زودتر اقدام كنند تاما نابودی آنها را در كمتر از ۲۵ سال محقق كنیم

به گزارش نما به نقل از مهر، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ما هیچ گاه تهدیدی را از سوی همسایگان خود نمی بینیم، اظهار کرد: ما با اقتدار ایستاده ایم و قطعاََ اسرائیل را نابود خواهیم کرد.

وی افزود: ما مشتاق هستیم که اسرائیل زودتر اقدام کند تا ما این نابودی را کمتر از آن ۲۵ سالی که وعده داده شده است محقق کنیم و شر آن را حتی از سر ملت آمریکا که برای صهیونیست ها مالیات می دهند، برداریم.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: ما امروز دیگر گزینه ای روی میز علیه خود مشاهده نمی کنیم و هرآنچه که دشمنان بیان می کنند، تنها تهدیدات توخالی می دانیم.

وی افزود: استکبار جهانی برای آلوده کردن منطقه به هر شکلی تلاش می کند. استکبار از طریق تحرکات تروریستی و تحریک برخی کشورها برای تشکیل ائتلاف ها به نفع خود، اقدام می کند.

سرلشکر صالحی گفت: آنها می دانند که در این منطقه قدرتی به نام انقلاب اسلامی وجود دارد و شما در سطح جهانی ملاحظه می کنید که ۶ کشور اول جهان پشت میزی که آن طرف آن ایران است می نشینند که این امر نشان دهنده آن است که آنها با کشورهای همسایه کاری ندارند بلکه هدف اصلی آنها مرکزیتی به نام اسلام و انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل ارتش در پاسخ به سوالی در خصوص اهداف رزمایش اخیر نیروی هوایی ارتش، اظهار کرد: رزمایش نیروی هوایی به تمامی اهداف خود رسید.

۱۳۹۴/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...