نسخه چاپی

آغاز دوره جدید فروش بلیت قطارهای رجا

فروش بلیت قطارهای مسافری شركت حمل و نقل ریلی رجا، برای حدفاصل تاریخ‌های ۱۱ مهر لغایت ۳۰ آبان ماه امسال، از ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه ۳۱ شهریورماه، به صورت غیرحضوری آغاز می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، رجا با اعلام عرضه بلیت به صورت اینترنتی‌ و سامانه‌ هم‌قطار در روش غیرحضوری خرید بلیت قطار افزود: متقاضیان سفر با قطار می‌توانند عملیات خرید خود را از طریق سایت فروش اینترنتی رجا و سامانه‌ی «‌هم‌قطار» (فروش موبایلی بلیت قطار) انجام دهند.

علاقه‌مندان به خرید از طریق سامانه‌ «هم‌قطار»، می‌توانند برای دریافت نرم‌افزار خرید به سایت رجا مراجعه کرده یا از طریق USSD ، اپراتورهای همراه اول با وارد کردن کد #۷۹۷*۷۲۰* و اپراتورهای رایتل و ایرانسل با وارد کردن کد #۷۹۷* اقدام به خرید کنند.

عرضه بلیت قطارهای مسافری از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش و تلفنی از طریق سامانه‌ ارتباط با مشتریان رجا ۱۵۳۹ برای این بازه زمانی، از ساعت ۸ صبح روز چهار‌شنبه اول مهر‌ماه آغاز می‌شود.

در فروش‌های اینترنتی، تلفنی و سامانه‌ «هم‌قطار»، علاوه بر این که امکان پرداخت از طریق کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب با داشتن رمز دوم امکان‌پذیر است، شرایط لازم نیز برای گرفتن پرینت در همان لحظه و در هر مکان وجود دارد و نیازی به مراجعه به دفاتر فروش بلیت قطار قبل یا بعد از آن نیست.

با تغییرات اعمال شده در نرم‌افزار فروش بلیت، از ۱۱ مهرماه نیز عرضه بلیت قطارهایی که از اول آذر به بعد حرکت دارند به صورت هفتگی، ساعت ۸ صبح روزهای شنبه هر هفته انجام می‌شود.

۱۳۹۴/۶/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...