نسخه چاپی

مرد آمریكایی 4 فرزند و همسرش را كشت و خودكشی كرد

مقامات آمریكایی می‌گویند آتش‌سوزی‌ای كه پنج‌شنبه گذشته در خانه‌ای در داكوتای جنوبی رخ داد، احتمالا عمدی بوده و پس از آن رخ داده كه مردی 4 فرزند و همسرش را كشته و سپس خانه را به آتش كشیده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، «مارتی جکلی» دادستان داکوتای جنوبی آمریکا می‌گوید پنج‌شنبه گذشته یک مرد پس از آنکه 4 فرزند و همسرش را به ضرب گلوله کشته، دست به خودکشی زده است.

«اسکات وسترهوییس» پیش از خودکشی، عمدا خانه را نیز به آتش کشیده است.

«کن لیون» از مغازه‌داران منطقه «پلیت» که 1200 نفر جمعیت دارد، می‌گوید اقدام وسترهوییس اهالی منطقه را شوکه کرده و هنوز نمی‌دانند که چرا وی ناگهان تصمیم به این کار گرفته است.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، لیون گفته است: «من فقط برای خانواده و دوستانشان متأسفم. همه از کار اسکات خشمگین هستند و باور نمی‌کنند که خانواده‌ او از میان ما رفته‌اند.»

روز پنج‌شنبه نیروهای آتش‌نشانی که پس از دریافت گزارش آتش‌سوزی به محل رسیده بودند، با اجساد سوخته «نیکول وسترهوییس» مادر خانواده و کیلی، جیسی، کانر و میشل مواجه شده‌اند.

سخنگوی دادستان می‌گوید: «اینکه به طور دقیق مشخص کنیم که او به عمد خانه را آتش زده، بسیار دشوار است، اما این تنها فرضیه‌ای است که منطقی به نظر می‌رسد.

هنوز علت دقیق اقدام این مرد آمریکایی مشخص نیست.

حوادث مربوط به تیراندازی و اسلحه، سالانه جان بیش از 30000 نفر را در آمریکا می‌گیرد. تیراندازی یکی از اصلی‌ترین عوامل مرگ در آمریکا به شمار می‌آید، با این حال نفوذ لابی‌ کارخانه‌های اسلحه‌سازی موجب شده تا دولت و کنگره این کشور تلاشی برای اصلاح قوانین مربوط به حمل سلاح انجام ندهند.

۱۳۹۴/۷/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...