نسخه چاپی

فراخوان برگزاری تظاهرات علیه جنایات آل سعود و صهیونیست‌ها بعد از نماز جمعه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی ادامه حملات ناجوانمردانه و بی وقفه صهیونستهای اشغالگر به مسجد‌الاقصی و رژیم منفور آل سعود به یمن ، با صدور اطلاعیه‌ای محكومیت و فراخوان تظاهرات عمومی اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: پس از اقامۀ نماز پرصلابت جمعۀ این هفته (3 مهر ماه)، در محکومیت خباثت و تعرض بی شرمانۀ صهیونیست های خونخوار به قبلۀ اول مسلمین جهان و هتک حرمت مسجد‌الاقصی و نیز همچنین حملات بی شرمانۀ آل سعود جنایتکار و منفور به مردم مظلوم و بی پناه یمن در مرکز هشت استان کشور، مراسم تظاهرات علیه این اقدامات وحشیانۀ با فریاد های رسای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر استکبار " و "مرگ بر آل سعود " برگزار می شود .

در ادامۀ جنایات بی‌شمار و وقیحانۀ رژیم های کودک کش صهیونیستی و آل سعود در هنگامۀ مناسک عبادی و سیاسی حج تمتع در سرزمین وحی، مکۀ مکرمه ، این دو رژیم در اقدامی کاملاً مشترک ، هماهنگ و همسو با اهداف پلید و خائنانۀ سران خود ، دست به چنین خباثتی بزرگ و جنایتی خونبار در قتل و غارت مردم مسلمان، استقلال طلب و آزادیخواه و زن و کودک آواره و مظلوم و بی پناه فلسطین و یمن زدند.

جنایتی که نشان از استیصال و درماندگی استکبار جهانی و رژیم تروریست پرور صهیونیستی و دولت های دست نشانده آنان به ویژه رژیم دست نشانده و کودک کش خائن الحرمین سعودی دارد.

استیصال و درماندگی که در پی شکست های مفتضحانه و پی در پی آنان از"جبهۀ بزرگ بیداری و مقاومت اسلامی" رقم خورده است نمایشی از استیصال و درماندگی که در ورای آن ، رذالت و سفاهت و خباثت رژیم متزلزل آل سعود خائن و رژیم جعلی و منفور صهیونیستی و در پس آن ذات خشونت طلب و تروریست پرور آنان به صورت کاملاً مشهود ، آشکار است.

این تظاهرات محکومیت همزمان در مراکز هشت استان کشور از جمله ( شهرکرد، سنندج، رشت، بجنورد، زنجان، بوشهر، یاسوج، خرم‌آباد)، پس از اتمام نماز عبادی سیاسی جمعه سوم مهر ماه، با شعار های کوبندۀ "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل " و " مرگ بر آل سعود " ، انجام می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در پایان این اطلاعیۀ محکومیت و فراخوان تظاهرات اعتراض آمیز خود از عموم مردم شریف دعوت می کند تا با حضور دشمن‌شکن و وحدت بخش و حماسه آفرین خود در این تظاهرات، ضمن اعلام برائت از رژیم‌های جلاد صهیونیست و آل سعود ، این اقدامات غیر انسانی را به شدت محکوم کرده و توقف کامل جنایت و کودکشی را از غزه و فلسطین تا یمن فریاد کرده و از "جبهۀ بزرگ بیداری و مقاومت اسلامی" در سرزمین های اشغالی فلسطین و یمن و سایر نقاط جهان حمایت کنند .

۱۳۹۴/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...