نسخه چاپی

خداحافظی 40 هزار كلاس درس با بخاری نفتی

وزیر آموزش و پرورش از احداث 1300 مدرسه جدید با 8000 كلاس درس جهت تحصیل 250 هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: وزیر آموزش و پرورش از احداث 1300 مدرسه جدید با 8000 کلاس درس جهت تحصیل 250 هزار دانش آموز برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

دکتر علی اصغر فانی ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خطاب به معلمان، گفت: از تک تک معلمان و همکاران عزیز که محور و رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت را تشکیل می دهند، تشکر و اعلام می کنم تلاش کنید که بیش از پیش نقش تربیتی و فرهنگی‌تان اثر گذار باشد.

وی همچنین ضمن توصیه ای به دانش آموزان گفت: دانش آموزان عزیز باید قدر لحظه لحظه نوجوانی و جوانی خودشان را بدانند و از این فرصت خدادادی که در اختیارشان است در راستای تعلیم و تربیت به نحو احسن حداکثر بهره را ببرند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه به احداث مدارس جدید اشاره کرد و افزود: امیدواریم تا پایان سال جاری علاوه بر این 1300 مدرسه جدید، 700 مدرسه دیگر هم احداث شود و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

وی همچنین به خداحافظی 40 هزار کلاس درس با بخاری نفتی و گازی، اشاره کرد و افزود: متاسفانه بعضی از مدارس ما از سیستم گرمایش ایمنی برخوردار نیستند و در بعضی موارد هم شاهد اتفاقات ناگوار برای دانش آموزان و همکاران مان بوده ایم به همین منظور برای سال تحصیلی جدید با برنامه ریزی هایی که انجام شده، 40 هزار کلاس درس به سیستم گرمایشی مطمئن تجهیز شدند که امیدواریم برای سال 95 این مشکل بر طرف گردد.

۱۳۹۴/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...