نسخه چاپی

هیچ كدام از حجاج چهارمحال و بختیاری فوت نشده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه گزارشی مبنی بر فوت هیچ كدام از حجاج استان در حادثه منا ،اعلام نشده است.

به گزارش نما، خدابخش مرادی، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با تسلیت به خانواده های داغدار،با ابراز تاسف از حادثه رمی جمرات که منجر به کشته و رخمی شدن تعداد از حجاج از جمله زائران ایرانی شد، افزود:تعدادی از حجاج این استان در این حادثه دچار مصدومیت شدند و و برخی از حجاج نیز به کاروان های خود بازنگشته اند.
وی، بدون اعلام آمار دقیق این مجروحان تاکید کرد:در این زمینه آمار ضد و نقیضی وجود دارد،که بزودی آمار دقیق آن اعلام خواهد شد.
مرادی افزود:مسوولان استان در شهر مکه عربستان، پیگیری وضعیت سلامت حجاج کاروان ها می باشند و در استان نیز ، این وضعیت به صورت لحظه به لحظه در حال پیگیری است و آمار این افراد تا ظهر روز شنبه (امروز) تکمیل و به اطلاع مردم استان
می رسد.
استاندار چهارمحال و بختیاری روز گذشته خدابخش مرادی ،معاون سیاسی امنیتی خود را مسوول رسیدگی به وضعیت حاجیان این استان کرد.
به گزارش ایرنا، امسال سه کاروان از استان به حج تمتع اعزام شدند که دو کاروان از شهرکرد و یک کاروان از بروجن است.
در حادثه مرگباری که صبح پنجشنبه دوم مهرماه جاری در اثر ازدحام جمعیت در رمی جمرات در منا رخ داد، افزون بر یکهزار نفر از حجاج جان خود را از دست دادند و حدود دو هزار نفر مجروح شدند.
براساس آخرین گزارش ها شمار جانباختگان ایرانی در این حادثه تاکنون 131 تن و مجروحان 85 نفر اعلام شده است.

۱۳۹۴/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...