نسخه چاپی

وضعیت هوای تهران در چهارمین روز پاییز

معاون نظارت و پایش اداره كل محیط زیست استان تهران از افزایش آلاینده‌های استان تهران از روز شنبه، چهار مهر خبر داد و افزود: البته احتمال رسیدن كیفیت هوای فردا به شرایط ناسالم ضعیف است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران از افزایش آلاینده‌های استان تهران از روز شنبه، چهار مهر خبر داد و افزود: البته احتمال رسیدن کیفیت هوای فردا به شرایط ناسالم ضعیف است.

محمد رستگاری در مورد پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی به علت افزایش غلظت آلاینده های جوی از روز شنبه گفت: فردا شنبه با توجه به بازگشایی مدارس و تردد بیشتر دانش آموزان برای رفتن به مدرسه نسبت به چهارشنبه اول مهر، قطعاً ترافیک بیشتر خواهد بود و شاهد افزایش آلاینده ها در استان تهران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز کیفیت هوای تهران خوب است و شاخص کیفیت هوا 66 بوده است، افزود: فردا افزایش میزان آلاینده ها را خواهیم داشت و به خوبی امروز نخواهد بود؛ اما در حدی نخواهد بود که به شرایط ویژه ای برسد؛ بنابراین شاخصی که برای فردا اعلام خواهد شد خیلی بالا نخواهد بود و احتمال اینکه کیفیت هوای روز آینده به شرایط ناسالم برسد، ضعیف است.

رستگاری با اشاره به اینکه شاخص کیفی هوای تهران امروز (جمعه) در وضعیت سالم قرار دارد، افزود: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفیت هوای دیروز صبح تهران 90 بوده و برای امروز صبح شاخص کیفیت هوا 60 پیش بینی شده است. بنابراین وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 امروز در وضعیت سالم قرار دارد.

وی تصریح کرد:میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 66، ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 49، دی اکسید گوگرد 25، دی اکسید نیتروژن 60، ازن 44 و منواکسید کربن 49 است.

۱۳۹۴/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...