نسخه چاپی

رژیم آل سعود صلاحیت اداره خانه خدا را ندارد

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر این كه رژیم آل سعود صلاحیت اداره خانه خدا را نداردگفت: كشورهای اسلامی و جوامع بین المللی این امر مهم را باید به متولیان دارای صلاحیت واگذار نمایند.

به گزارش نما به نقل از میزان، رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که رژیم آل سعود صلاحیت اداره خانه خدا را ندارد گفت: کشورهای اسلامی و جوامع بین المللی این امر مهم را باید به متولیان دارای صلاحیت واگذار نمایند.

سبحانی فر با اشاره به اینکه یک بار دیگر خیانت آل سعود فاجعه آفرید و عید امت اسلامی را به عزا تبدیل کرد افزود: رژیم آل سعود با اعمال و اقدامات غیر منطقی، امنیتی و خفقان پلیسی مسبب جان باختن صدها زائر بیت الله الحرام در مکه و منا شد و حلقه جنایات صهیونیستی علیه مسلمان را پس از کشتار مسجد الحرام و حمله به مسجد الاقصی و کشتار نمازگزاران یمن در عید قربان تکمیل کرد.

وی افزود: این جنایت بزرگ و نابخشودنی یک بار دیگر نشان داد که رژیم آل سعود صلاحیت اداره خانه خدا را ندارد و کشورهای اسلامی و جوامع بین المللی این امر مهم را باید به متولیان دارای صلاحیت واگذار نمایند.

سبحانی فر ضمن تسلیت این فاجعه بزرگ به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده های داغدیده خواستار پیگیری دولت جمهوری اسلامی و دستگاه سیاست خارجی کشور، از مطالبه حقوق امت اسلامی و جلوگیری از تکرار چنین فجایعی شد.

۱۳۹۴/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...