نسخه چاپی

رسیدگی به ۳پرونده مهم زمین‌خواری در تهران

قائم مقام سازمان جنگل ها تقویت تعامل با دستگاه‌های مربوطه را برای مبارزه با زمین‌خواری ضروری دانست و گفت: سه پرونده مهم در سطح استان تهران مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.‌

به گزارش نما به نقل از مهر، ناصر مقدسی تقویت تعامل با دستگاه‌هایی مانند قوه قضائیه، راه و شهرسازی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را برای مبارزه همه جانبه با پدیده زمین خواری ضرورتی اجتناب‌ناپذیر خواند و اظهارداشت: ستاد مبارزه با زمین خواری در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با هدف شناسایی آسیب‌ها، چالش‌ها و نقاط ضعف درون و برون سازمانی برای مبارزه هوشمندانه با پدیده زمین خواری تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ستاد مذکور در هفته منابع طبیعی سال گذشته تشکیل شده است، افزود: در این راستا جلسات مستمری با حضور مدیران ارشد سازمان جنگل‌ها برگزار شده است.

مقدسی از عزم و اراده جدی سازمان جنگل‌ها برای مبارزه با زمین خواری خبر داد و تصریح کرد: در جهت اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب؛ این ستاد برای رسیدگی به پرونده‌های مهم و همچنین بررسی منابع مالی، تجهیزات و نیروی انسانی، جلسات مشترکی را با ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها برگزار خواهد کرد.

قائم مقام سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشورادامه داد: با توجه به اهمیت و حساسیتی که استان تهران از لحاظ تراکم جمعیتی و ارزش بالای زمین دارد نخستین جلسه مشترک این ستاد با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران برگزار شد.

قائم مقام سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان این که سه پرونده مهم و حائز اهمیت در سطح استان تهران در این جلسه مشترک مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت، اظهار داشت: چنانچه پرونده‌ای در استان مورد بررسی قرار گیرد و نیاز به رسیدگی بیشتری باشد این ستاد موضوع را از طریق مراجع بالاتر پیگیری خواهد کرد.

۱۳۹۴/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...