نسخه چاپی

توقف بازدید از برج آزادی

عضو كمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینكه مرمت و بازسازی برج آزادی باید تا دی ماه به اتمام برسد، گفت: شاید توقف بازدید از برج به دلیل مرمت و بازسازی باشد.

به گزارش نما به نقل از مهر: عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با بیان اینکه مرمت و بازسازی برج آزادی باید تا دی ماه به اتمام برسد، گفت: شاید توقف بازدید از برج به دلیل مرمت و بازسازی باشد.

احمد حکیمی پور با بیان اینکه ساماندهی و رفع مشکلات برج مانند چکه کردن و... در حال انجام است، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ساماندهی قطعی برج باید تا دی ماه به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری نقشی در اداره برج آزادی ندارد و تنها منابع مالی ساماندهی را تامین می کند، افزود: امیدواریم این بار مشکلات این برج برای همیشه رفع شود .

بر اساس این گزارش، روابط عمومی برج آزادی اعلام کرده است؛ میدان آزادی تهران این روزها تحت عملیات مرمت و بازسازی قرار دارد. به همین دلیل فعلا این مجموعه خدمات بازدیدی به بازدیدکنندگان ارائه نخواهد داد.

البته برنامه های موسیقی و سایر برنامه های جانبی همچنان در برج آزادی برگزار خواهد شد.

بازگشایی مجدد برج آزادی جهت بازدید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. بر همین اساس از روز دوشنبه ۶ مهر امکان بازدید از موزه و طبقات برج آزادی وجود نخواهد داشت.

۱۳۹۴/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...