نسخه چاپی

بهترین شهر ایران برای زندگی

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینكه شهرداری تبریز در شش ماهه اول سال بدون در نظر گرفتن وام و اوراق 80 درصد بودجه را محقق كرده است، گفت: تبریز بار دیگر به عنوان بهترین شهر ایران برای زندگی از طرف سازمان ملل انتخاب شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس: شهرام دبیری در جلسه شورای شهر تبریز با بیان اینکه تبریز بار دیگر به عنوان بهترین شهر ایران برای زندگی از طرف سازمان ملل انتخاب شده است گفت: این اتفاق را به تمام شهروندان تبریک عرض می‌کنم.

وی 14 مهر روز دامپزشک را گرامی داشت و افزود: شعار این روز غذای سالم و انسان سالم است که به تمام دامپزشکان خسته نباشید عرض می‌کنم.

دبیری با گرامیداشت 13 مهر روز نیروی انتظامی و تبریک این روز تصریح کرد: این افراد با تلاش شبانه روزی امنیت را برقرار می کنند.

وی در ادامه به روز کودک نیز اشاره کرد و ادامه داد: جا دارد شهرداری برای این روز برنامه ویژه در نظر داشته باشد و همزمان با تمام جهان این روز در تبریز نیز گرامی داشته شود.

رئیس شورای شهر تبریز در ادامه به درآمد شهرداری در 6 ماه نخست سال جاری اشاره و تصریح کرد: درآمد مناطق شهرداری 780 میلیارد تومان و شرکت‌های تابعه 240 میلیارد تومان بوده که در کل 67 درصد بودجه محقق شده است که اگر وام و اوراق مشارکت را در نظر نگیریم 80 درصد بودجه تحقق یافته است.

۱۳۹۴/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...