نسخه چاپی

بختیار و سروش بهترین بازی شان را می كنند

باید دل تونی را شاد كنیم

مدافع تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز گفت: سطح فوتبالی كه دو تیم بازی می كنند، بالا است اما امیدوارم تیم برتر میدان باشیم و بتوانیم با دست پر به تبریز برگردیم.

به گزارش نما شجاع خلیل زاده در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره شرایط تیمش قبل از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: شرایط تیم خوب است. در تعطیلی لیگ فرصتی نصیبمان شد تا از نظر روحی ریکاوری خوبی انجام دهیم و به پوشش نقاط ضعف خود بپردازیم. آماده هستیم تا یک بازی خوب مقابل فولاد انجام دهیم.

وی ادامه داد: شرایط ما و فولاد شباهت زیادی به هم دارد. به واسطه اینکه هردو تیم نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی جمعه دارند، این مسابقه حساسیت خاصی خواهد داشت. سطح فوتبالی که دو تیم بازی می کنند، بالا است اما امیدوارم تیم برتر میدان باشیم و بتوانیم با دست پر به تبریز برگردیم.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به حمایت باشگاه از تونی اولیویرا بیان داشت: این حمایت باید ادامه داشته باشد. تونی مربی بزرگی است که در دل همه بازیکنان جا دارد. او زحمات زیادی در تراکتورسازی می کشد و امیدوارم بتوانیم دل او را با برد مقابل فولاد شاد کنیم.

خلیل زاده در پاسخ به این پرسش که آیا حضور بختیار رحمانی و سروش رفیعی در ترکیب تراکتورسازی مقابل فولاد حساسیت بازی جمعه را بالا نمی برد، عنوان کرد: فوتبال حرفه ای است و در فوتبال حرفه ای این مسائل معنا ندارد. آنها زمانی در فولاد بودند و حالا تمام تمرکزشان روی تراکتورسازی است . شک ندارم این دو بازیکن بهترین بازی خود را انجام می دهند.

۱۳۹۴/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...