نسخه چاپی

اعتراض علی دایی به سوء استفاده از نام هادی نوروزی

عکس خبري -اعتراض علي دايي به سوء استفاده از نام هادي نوروزي

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اعتراض به سوء‌ استفاده از نام هادی نوروزی گفت:. كارگاه كلاه بافی‌‌تان را تعطیل كنید، این كلاه‌ها برای سر ماها خیلی گشاد است.

به گزارش نما به نقل از فارس،علی دایی در آستانه بازی با پرسپولیس گفت و گویی به شرح زیر انجام داد:



*آقای دایی رویارویی با پرسپولیس بعد از 400 روز که از ماجرای برکناری تان و اتفاقات درفشی فر گذشته را چگونه ارزیابی می کنید؟

قبل از هر چیز باید سه تسلیت بگویم. اول به خاطر حلول ماه محرم تسلیت دوم به خاطر درگذشت هادی نوروزی عزیز و تسلیت سوم به خاطر شهادت سردار حسین همدانی، سردار بزرگواری که در تاسیس تیم خوب فجر سپاسی هم نقش زیادی داشت.

بازی با پرسپولیس هم برای ما مثل همه بازی‌هاست با این تفاوت که من به عنوان یک پرسپولیسی خوشحالم که هواداران خوب این تیم را می‌بینم و امیدوارم بازی خوب و زیبا و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم و داوری هم ایرادی نداشته باشد. در خصوص اتفاقات فصل قبل هم حرفی برای گفتن ندارم و مردم همه آنچه باید می دانستند را تا حالا دانسته اند.فقط از برخی رفتارها در سازمان لیگ متعجبم.

*چه رفتارهایی؟

بازی ما با پرسپولیس 23 مهرماه بود و به یک‌باره اعلام شد به خاطر درگذشت هادی نوروزی و تلاقی با عدد 24 بازی به روز بیست و چهارم موکول شده! من هادی نوروزی را از صمیم قلب دوست داشتم و هر کاری هم برای یادبود او لازم باشد انجام می‌دهم اما متاسفم که برخی می‌خواهند روی این مسئله موج سواری کنند و پشت پرده رفتار دیگری دارند.من نمی فهمم چرا باید بازی یک روز عقب بیافتد؟ واقعا دلیلش عدد 24 است؟ یعنی اصلا قصد نداشتند به خاطر ملی‌پوش‌های پرسپولیس یک روز بیشتر به آنها استراحت بدهند؟ من نمی‌فهمم این جور بزرگداشت‌ها و سوء استفاده از احساسات پاک مردم و هواداران از کجا آمده؟ اگر دنبال توجه به عدد 24 هستید چرا 24 ساعت بعد از درگذشت او یا بعد از اتمام مراسم تشعیع با شکوه او تمام مطالباتش را پرداخت نمی‌کنید؟چرا تا 24 سالگیِ پسرش، یک منزل مسکونی در اختیارش قرار نمی‌دهید تا همسر و فرزندانش دغدغه‌ای نداشته باشند؟ چرا همه دنبال نمایش و شو هستند و خیلی‌ها به خاطر منافع خودشان هر سو استفاده‌ای از نام آن خدابیامرز می‌کنند؟ اگر به خود من می‌گفتند به خاطر ملی پوشان پرسپولیس قرار است بازی یک روز تعویق بیافتد می‌گفتم به خاطر گل روی هواداران ایرادی ندارد اما دیگر این منت را سر هادی نوروزی و خانواده اش نگذارید. من یک سوالی دارم اگر بازی روز 25 مهر ماه بود هم حاضر بودید به خاطر هادی نوروزی آن را یک روز جلوتر بیاورید؟ کسانی که در زمان حیات هادی کوچکترین توجهی به او نداشتند حالا فرصت پیدا کرده اند عرض اندام و خودنمایی کنند. کارگاه کلاه سازی تان را تعطیل کنید. این کلاه‌ها برای سر ماها خیلی گشاد است. حالا دلتان به حال هادی سوخته؟ دغدغه آن خدابیامرز مگر غیر از تامین معیشت خانواده اش بود؟ حالا که خودش نیست به خانواده‌اش آن هم بدون حضور دوربین و رسانه توجه کنید. بروید سراغ پدر و مادرش و نگذارید نبود هادی را حس کنند. انگار یک مشت بازیگر جمع شده‌اند تا خودشان را نشان دهند. حساب دوستان واقعی هادی جداست اما عده ای فقط دنبال منافع خودشان و دیده شدن هستند. چند ماه دیگر همه فراموش می‌کنند چه قول و وعده‌هایی داده اند کمااینکه قول‌ها به خانواده مرحوم مجید سبزی فراموش شد. آقایان چندبار سراغ خانواده فریبرز مرادی رفته‌اند؟ نمی‌روند چون برای‌شان برد تبلیغاتی و تیتر ندارد.کسی می‌داند منوچهر شفقتیان چه حال و اوضاعی دارد؟ کسی سراغ کریم باوی را می‌گیرد؟ اینها درد دارد وگرنه بازی با اعداد که کاری ندارد. کاش بتوانند مثلا روز 24 هر ماه مصاحبه نکنند. یا روز 24 هر ماه حقوقی در خور شان خانواده هادی به حساب شان بریزند. فعلا 24 عدد خودنمایی یک عده‌ای شده و هر کسی هم می‌بینی می‌خواهد بزرگداشت برگزار کند.همه اینها را گفتم که بدانند من فریب بازی‌هایشان را نخورده ام،همین.

*واقعا فکر می کنید هادی نوروزی را فراموش می کنند؟

اصلاً شک نکنید. این مسئولانی که امروز خودشان را با نام هادی به صفحات رسانه‌ها چسبانده‌اند چند روز دیگر نام هادی را هم فراموش می کنند.فقط هواداران همان‌گونه که ناصرخان حجازی را فراموش نکردند قطعا هادی هم در یادشان می‌ماند. از همین جا هم به خانواده هادی مجدد تسلیت می گویم و اعلام می کنم روی خیلی از این قول و وعده ها حساب نکنید.

*به برد مقابل پرسپولیس فکر می کنید؟

هر تیمی برای برد به میدان می رود و خوشبختانه شرایط ما هم خوب است و حریف را هم خوب آنالیز کرده ایم. انشاالله همانطور که گفتم بازی خوبی را شاهد باشیم.

۱۳۹۴/۷/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...