نسخه چاپی

آغاز لیگ برتر تكواندو با 9 تیم

لیگ برتر تكواندوی جوانان - بزرگسالان كشور، با حضور 9 تیم از روز پنجشنبه (هفتم آبان ماه) در خانه تكواندو آغاز می شود و در هفته اول این رقابت‌ها، هشت تیم رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، تیم‌های حاضر در لیگ برتر تکواندو جوانان -بزرگسالان (جام خلیج فارس)، یادوراه پانصد شهید تکواندوی کشور، مشخص شدند و 9 تیم بصورت رفت و برگشت در 18 هفته به رقابت خواهند پرداخت.

تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، صنایع استیل‌البرز، پاس قوامین، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، هیات تکواندو شمال شرق (سونیا)، پاس قوامین، گیتی پسند اصفهان و شهرداری ساری، تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

اما هفته نخست چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان، از روز پنجشنبه (هفتم آبان ماه) به میزبانی خانه تکواندو آغار می شود که در اولین مبارزه، دو تیم گیتی پسند اصفهان و دانشگاه آزاد رو در روی هم قرار می گیرند.

در ادامه، هیات تکواندوی شمال شرق به مصاف پاس قوامین می‌رود، هیات تکواندوی استان قزوین و شهرداری ساری با یکدیگر مبارزه می‌کنند و شهرداری ورامین قهرمان دوره قبل مسابقات با صنایع استیل‌البرز رقابت خواهد کرد.

یاسین پیشرو قم نیز در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

سال گذشته و در سیزدهمین دوره این رقابت‌ها، تیم شهرداری ورامین با 31 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، دانشگاه آزاد با 25 امتیاز و تفاضل 28 دوم شد و صنایع استیل البرز با 25 امتیاز و تفاضل 22 در جایگاه سوم جدول رده بندی ایستاد.

۱۳۹۴/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...