نسخه چاپی

گلایه برترین پینگ‌پنگ‌باز ایران از فدراسیون قبلی

عکس خبري -گلايه برترين پينگ‌پنگ‌باز ايران از فدراسيون قبلي

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران معتقد است هنوز به سطح آمادگی مطلوبش نرسیده و عملكرد فدراسیون قبلی در كسب نتایج ضعیفش چندان بی‌تأثیر نبوده است.

به گزارش نما به نقل از میزان، نوشاد عالمیان در مورد ر‌قا‌بت‌های جایزه بزرگ تنیس روی میز ایران، اظها‌ر کرد: ر‌قا‌بت‌های خوبی بود و خو‌شبختا‌نه توانستم در نهایت نیما را شکست دهم و به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: البته هنوز نوشاد سابق نشده‌ام و در این چند مدت تمام تلاشم را کردم و به خوبی تمریناتم را دنبال کردم تا بتوانم باز هم همان نوشاد عالمیان سابق شوم. قبول دارم که در مسابقات اخیر بازی‌های بدی را به نمایش گذاشتم، اما مطمئن باشید که در آینده عملکرد موفق‌تری را به نمایش خواهم گذاشت.

عالمیان با انتقاد از ریاست قبلی فدراسیون تنیس روی میز، اظها‌ر کرد: در دوره قبلی فدراسیون به خوبی حمایت نشدم و همین امر هم در کسب این نتایج تاثیرگذار بود. نمی‌خواهم بگویم فدراسیون قبلی بد بوده، اما این اقدام در کسب نتایج اخیر من بی تاثیر نبوده است و به همین خاطر تمریناتم را به صورت جدی دنبال می‌کنم و می‌خواهم که به اوج باز گردم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با اشاره به اینکه در ر‌قا‌بت‌های جایزه بزرگ چند تن از بازیکنان تنیس روی میز ایران حضور نداشتند، خاطر‌ نشان کرد: اگر این بازیکنان در ر‌قا‌بت‌های جایزه بزرگ حضور پیدا می‌کرد‌ند شاهد سطح بالاتری بودیم، اما حضور بازیکنان نوجوان و جوان بسیار می‌تواند به پیشرفت تنیس روی میز ایران کمک کند و سبب بالا رفتن انگیزه آنها شود.

وی در ادامه اظهار کرد‌: امیدوارم که در دوره‌های آتی شاهد بالا رفتن سطح این ر‌قا‌بت‌ها و جایزه آن باشیم. قطعا برگزاری این ر‌قا‌بت‌ها می‌تواند به پیشرفت تنیس روی میز ایران کمک کند.

عالمیان به نتایج کسب شده در ر‌قا‌بت‌های قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: خو‌شبختا‌نه پس از چندین دهه توانستیم کره شمالی را شکست دهیم و برای نخستین بار نیز هند را از پیش‌رو برداریم. فکر می‌کنم که در رده جوانان موفق به شکست هند شده بودیم، اما در حال‌ حاضر با شکست دو تیم قدرتمند آسیا به عنوان هفتمی دست پیدا کردیم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران اضافه کرد: امیدوارم که این روند موفقیت‌های ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران ا‌د‌ا‌مه‌ داشته باشد و بتوانیم در ر‌قا‌بت‌های جهانی مالزی و کسب سهمیه المپیک موفق‌تر عمل کنیم.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: در حال‌ حاضر روزانه بین هشت تا 9 ساعت تمرین می‌کنم و شرایط بهتری پیدا کرده‌ام. در این مدت دچار مشکلاتی بودم که با حل شدن آنها قطعا می‌توانم همان نوشاد عالمیان سابق شوم.

۱۳۹۴/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...