نسخه چاپی

جزئیات افزایش بهای آب

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان تهران با تاكید بر اینكه قیمت‌های كنونی آب با قیمت تمام‌شده فاصله دارد گفت: افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت آب كه از اول مهرماه از سوی شورای اقتصاد اجرایی شده، تنها ۳۰۰۰ تومان به قبوض مشتركان پرمصرف اضافه كرده است.

به گزارش نما؛ محمد پرورش در گفت و گو با فارس با اشاره به مصوبه جدید شورای اقتصاد مبنی بر افزایش 10 تا 30 درصدی قیمت آب گفت: قیمت آب بر اساس مصوبه شورای اقتصاد برای کشور 10 تا 30 درصد افزایش یافته است،اما آن چیزی که برای تهران مشهود است این است که برای تهران که ضرایب بالایی هم دارد قیمت آب برای مشترکینی که تا 15 متر مکعب آب مصرف می‌کنند 387 تومان و مشترکینی که بین 15 تا 20 متر مکعب آب مصرف می‌کنند حدود 700 تومان افزایش یافته است.

پرورش اضافه کرد: مشترکین تهرانی که بین 20 تا 40 متر مکعب آب مصرف می‌کنند و تا حدودی جزو پرمصرف‌ها محسوب می‌شوند حدود 3000 تومان بر روی قبوض آب آنها افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر اینکه با افزایش 10 تا 30 درصدی قیمت آب که معتقدم چندان هم زیاد نیست برای رسیدن به قیمت تمام شده آب فاصله زیادی داریم،گفت: بدون اخذ قیمت تمام شده آب نمی‌توان خدمات‌رسانی کاملی به مردم انجام داد اما با قاطعیت اعلام می‌کنم که علی‌رغم اینکه با قیمت تمام شده آب فاصله داریم اجازه ندادیم که در ارائه خدمات خدشه‌ای وارد شود.

وی با اشاره به اینکه ما معتقد هستیم که اگر بنا است خدمات خوب ارائه شود،باید قیمت واقعی آن پروژه نیز پرداخت شود ادامه داد: تاکنون به هیچ عنوان به دنبال حاشیه سود از بابت افزایش قیمت آب نبوده‌ایم.

پرورش اضافه کرد: شرکت آبفا یک دستگاه خدمات رسان است و تمام شبکه‌های آبرسانی و فاضلاب نیاز به بروزرسانی دارد اما باز هم تاکید می کنم تا رسیدن به قیمت واقعی آب فاصله زیادی داریم.

۱۳۹۴/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...