نسخه چاپی

افزایش تدریجی دمای هوا در كشور/بارش پراكنده در برخی نقاط

عکس خبري -افزايش تدريجي دماي هوا در کشور/بارش پراکنده در برخي نقاط

مدیركل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش تدریجی دمای هوا در كشور تا اواسط هفته و بارش پراكنده برف و باران در برخی نقاط خبر داد.

به گزارش نما، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بر اساس خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود، اظهار کرد: البته در کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی فردا (۱۰ اسفند) بارش پراکنده در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان و ایلام ادامه دارد و طی روز دوشنبه (۱۱ اسفند) در برخی مناطق گیلان، اردبیل، لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد و شمال استان‌های کرمان و فارس بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته ضیاییان طی روز سه‌شنبه (۱۲ اسفند) برخی نقاط شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر، برخی نقاط در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی، شمال و شمال شرق کشور تحت تأثیر موج تراز میانی جو بارش پراکنده خواهند داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روز چهارشنبه (۱۳ اسفند) در این نقاط بارش خفیف رخ می‌دهد، اظهارکرد: از امروز(۹ اسفند) تا اواسط هفته شاهد روند تدریجی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود. امروز همچنین نواحی شرقی و مرکزی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۰ اسفند) صاف همراه با غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۱۱ اسفند) نیز صاف، در بعد ازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ایسنا

۱۳۹۹/۱۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...