نسخه چاپی

حمایت بحرین از حملات عربستان به یمن

نخست‌وزیر بحرین با تمجید از عربستان به علت كشتار مردم بی‌دفاع یمن، ادعا كرد: عربستان با عملیات نظامی خود در یمن قدرت و عظمت فراموش شده عرب‌ها را به آن‌ها یادآوری كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، خلیفه بن سلمان آل خلیفه، نخست‌وزیر بحرین پس از رسیدن به ریاض در کنفرانسی خبری برای توجیه تجاوز خونین عربستان به یمن گفت: عربستان عملیاتی نظامی را برای پایان دادن به مداخلات خارجی در یمن به صورت قاطعانه آغاز و با این عملیات قدرت، عظمت و عزت عرب‌ها را به آن‌ها یادآوری کرد.

به گزارش العالم، خلیفه افزود: ما در سفر به عربستان روابط دوجانبه منامه و ریاض و تحولات منطقه و جهان را بررسی خواهیم کرد.

وی که عموی حمد بن عیسی، پادشاه بحرین است، تجاوز عربستان را که باعث تخریب بخش عظیمی از زیرساخت های یمن شده است، نویدبخش آینده‌ای بهتر خواند و افزود: عملیات عربستان در یمن امید به آینده ای بهتر را در افکار مردم عرب زنده کرد.

نخست وزیر بحرین از تداوم حمایت نظام متبوع خود از مداخلات نظامی عربستان در منطقه خبر داد و اعلام کرد: بحرین از عربستان در همه قضایای کشورهای عربی و اسلامی و جلوگیری از مداخلات خارجی در امور این کشورها حمایت خواهد کرد.

۱۳۹۴/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...