نسخه چاپی

17 هزار ماهواره در آسمان ایران وجود دارد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: حدود 17 هزار ماهواره در آسمان ایران اسلامی وجود دارد كه فرهنگ اعتقادی مردم را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس؛ علی غضنفری در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت کربلای شنبه گفت: بسیج بر اساس چهار تفکر عاشورایی، انقلابی، جهادی و جهانی پا به عرصه گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی یادآور شد: شکل‌گیری بسیج در سال 61 هجری در عاشورا و علقمه جان گرفت و نمود آن در دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان با تأسی از حماسه ماندگار عاشورا نمایان شد.

وی افزود: رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس با سربند یا اباعبدالله‌الحسین (ع) و لبیک یا حسین و یا زهرا به صحنه عملیات ورود پیدا می‌کردند.

غضنفری تأکید کرد: بسیجیان در دفاع مقدس با تأسی از فرهنگ عاشورا و دفاع از انقلاب، نظام و ولایت از همدیگر سبقت می‌گرفتند و سر از پای نمی‌شناختند.

وی تأکید کرد: آنچه امروز بسیج را در دنیا متمایز کرده‌است فرهنگ غنی عاشوراست و تفکر انقلابی نیز باعث شد تا بسیج آرمان‌های انقلاب و امام را از بدو انقلاب دنبال کند.

غضنفری بابیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی که مورد تهاجم غرب و کسانی که نسبت به انقلاب و نظام گاها توطئه می‌کردند قرار می‌گرفت، توسط بسیج خنثی می‌شد.

وی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از مهم‌ترین روش‌های مقابله ‌به‌مثل با تحریم‌هاست، اضافه کرد: این تفکر بسیجی بود که توانست در لبنان شگفت‌ساز شود و امروز حزب‌الله لبنان با تفکر بسیجی موفق شده‌است در برابر ارتش تا بن دندان مسلح رژیم اشغالگر قدس ایستادگی کند و شکست‌های پی در پی را به رژیم صهیونیستی وارد کند.

وی افزود: امروز در خیلی از کشورها تفکر بسیجی وجود دارد و می‌توان به عینه مشاهده کرد و ایستادگی مردم یمن، عراق، لبنان، سوریه و ... برگرفته از تفکر بسیج است.

غضنفری با بیان اینکه امروز مورد هجمه فرهنگی دشمن قرار گرفته‌ایم تاکید کرد: مهم‌ترین هدف دشمن برای استفاده از ماهواره‌ها تضعیف اعتقادات دینی مردم است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با اشاره به اینکه جنگ نرم یک واقعیت است، گفت: حدود 17 هزار ماهواره در آسمان ایران اسلامی وجود دارد که فرهنگ اعتقادی مردم را هدف قرار داده‌اند.

غضنفری در ادامه ضمن تقدیر از فرمانده سابق حوزه مقاومت کربلای شنبه سروان پاسدار موسی غلامی را به‌عنوان فرمانده جدید حوزه کربلای شنبه معرفی کرد.

هادی اخلاقی بخشدار شنبه نیز از تعامل، همدلی و تلاش‌های مختلف فرمانده سابق حوزه کربلای شنبه تقدیر کرد.

۱۳۹۴/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...