نسخه چاپی

آغاز فروش سس مك دونالد در تهران!

نكته قابل تامل فروش سس های گوجه فرنگی (كچاپ) با برند مك دونالد در برخی از فروشگاه های سطح شهر است. مشخص نیست این محصول از چه طریقی وارد كشور شده و به فروش می رسد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، این روزها خبرهای متفاوتی از ثبت نمایندگی های رسمی و حضور فست فودهای مختلف آمریکایی در ایران به گوش می رسد.



شرکت مک دونالد که صاحب یکی از بزرگترین رستوران های زنجیره ای در دنیاست، اردیبهشت ماه سال جاری با درج آگهی پذیرش نمایندگی در ایران زودتر از رقبای خود رویای حضور در ایران را علنی کرد.



برخی از مقامات کشور حضور نمایندگان رسمی فست فودهای آمریکایی در ایران را تکذیب کردند و ثبت این شرکت ها را غیرمرتبط با برندهای آمریکایی می دانند.



نکته قابل تامل فروش سس های گوجه فرنگی (کچاپ) با برند مک دونالد در برخی از فروشگاه های سطح شهر است. مشخص نیست این محصول از چه طریقی وارد کشور شده و به فروش می رسد.



هرچند فروش محصولات غذایی و بهداشتی تنها با تایید اداره سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت قابل عرضه می باشد. وظیفه اصلی این اداره نظارت بر تولید، کنترل، صدور مجوزهای بهداشتی محصولات غذایی و آشامیدنی تولید داخل و وارداتی به منظور اطمینان از کیفیت و ایمنی و سلامت محصول مطابق با معیارهای ملی مصوب و ضوابط جاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد.

۱۳۹۴/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...