نسخه چاپی

راه اندازی كمپین حامیان شهردار بجنورد

در پی بالا گرفتن اختلاف نظر برخی از اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با شهردار این شهر، جمعی از حامیان وی در فضای مجازی اقدام به راه اندازی كمپین كردند.

به گزارش نما به نقل از مهر، با بالا گرفتن دامنه اختلافات برخی از اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار بجنورد که از یکسال قبل آغاز شده، جمعی از حامیان شهردار بجنورد اقدام به راه اندازی کمپینی در فضای مجازی کرده و حمایت خود را از فعالیت های روح الله براتیان اعلام کرده اند.

اقدام کنندگان به راه اندازی این کمپین اعلام کرده اند که تا کنون بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر به جمع حامیان شهردار بجنورد پیوسته اند.

آنان از مردم شهر بجنورد خواسته اند که با پیوستن به این کمپین و حمایت از روح الله براتیان زمینه رشد و توسعه شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی را فراهم کنند.

شماری از آنان در یادداشت های خود در فضای مجازی از تلاشهای روح الله براتیان شهردار بجنورد و اقداماتی که طی دوسال گذشته در این شهر داشته است قدردانی و بر حمایت مردم این شهر، از وی تاکید کرده اند.

گفتنی است: طرح استیضاح شهردار بجنورد در سال گذشته و در زمان تصدی رضا فیروزه رئیس سابق شورای اسلامی شهر بجنورد، با بیان انجام برخی از تخلفات در زمینه های مختلف از جمله وصول عوارض اضافی از مردم از سوی شهرداریبجنورد کلید خورد اما با پیگیری های اعضای ستاد توسعه خراسان شمالی، شماری از دلسوزان شهر و برخی از اعضای موافق شورای شهر، این امر عملی نشد.

اخیرا شورای اسلامی با طرح سئوال از شهردار بجنورد اعلام کرده در صورتی که وی به موضوعات مطرح شده توسط برخی از اعضای شورای شهر پاسخ قانع کننده ندهد، موضوع استیضاح وی بار دیگر در جلسه شورا کلید خواهد خورد.

براین اساس شورای اسلامی شهر بجنورد به براتیان برای پاسخگویی به سوالات مطرح شده ۱۰ روز فرصت داده و خواستار توجه بیش از پیش شهردار بجنورد به مصوبات این شورا شده است.

آنان یاد آور شده اند که شهردار نباید برای اعضای شورا تعیین تکلیف کند، بلکه وی باید برای پروژه‌هایی که شورای شهر برای آن‌ها وقت زیادی صرف کرده، احترام قائل و درراستای اجرای مصوبات شورا حرکت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، براتیان در آبانماه سال ۹۲ از میان ۱۰ گزینه مطرح تصدی شهرداری بجنورد، با رای ۱۰۰ درصدی اعضای ۱۳ نفره شورای اسلامی این شهر، به عنوان شهردار انتخاب شد.

روح الله براتیان پیش از قبول مسئولیت شهرداری بجنورد، مسئولیت معاونت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی را بر عهده داشت.

شهر ۲۱۰ هزار نفری بجنورد هم اکنون از سوی سه شهرداری منطقه یک، دو و شهرداری مهر زیر نظر شهرداری مرکزی این شهر اداره می شود.

۱۳۹۴/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...